gardeshban.ir

سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرد/
به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی شورای عالی هواپیمایی نرخ‌های جدید پیشنهادی بلیت پروازهای داخلی را طبق وظیفه تدوین و به ستاد تنظیم بازار ارائه کرده است
کد خبر: ۶۲۰۲۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳-1403 January 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
‌تکذیب افزایش قیمت بلیت هواپیما؛ تصمیم با ستاد تنظیم بازار است

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی شورای عالی هواپیمایی نرخ‌های جدید پیشنهادی بلیت پروازهای داخلی را طبق وظیفه تدوین و به ستاد تنظیم بازار ارائه کرده است، اما برای بررسی و تصمیم‌گیری ستاد تنظیم بازار زمان لازم است.

روز گذشته در نشست خبری رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در وزارت راه و شهرسازی عنوان شد که قیمت‌های پیشنهادی بلیت پروازهای داخلی در شورای‌ عالی هواپیمایی با حضور شرکت‌های داخلی مشخص و به ستاد تنظیم بازار برای بررسی عرضه شده است.
در این راستا امروز برخی رسانه‌ها و کانال‌ها اعلام کردند که «قیمت بلیت هواپیما تا 2 هفته آینده گران می‌شود»؛ ‌موضوع را از جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کردیم.

یازرلو با تکذیب گران‌شدن بلیت هواپیما تا 2 هفته آینده توضیح داد: بر اساس اعلام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، در شورا‌ی عالی هواپیمایی قیمت‌های پیشنهادی بلیت پروازهای داخلی با حضور شرکت‌های هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی جمع‌بندی و برای بررسی به ستاد تنظیم بازار ارسال شده است.

وی یادآور شد که هرگونه تغییر قیمت باید با تایید و ابلاغ ستاد تنظیم بازار انجام شود.

تقدیم نرخ‌های پیشنهادی بلیت هواپیما به ستاد تنظیم بازار‌

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: قیمت‌های پیشنهادی بلیت پروازهای داخلی به ستاد تنظیم بازار ارائه شده است، حال نهایی شدن قیمت‌ها منوط به طی روال قانونی و بررسی و سپس تصمیم ستاد تنظیم بازار است و زمان آن مشخص نیست.

به گفته یازرلو، شورای عالی هواپیمایی وظیفه قانونی خود را که شنیدن نظرات شرکت‌های هواپیمایی و اعضای شورا در موضوع قیمت بلیت پروازهای داخلی و تدوین و ارسال نرخ‌های پیشنهادی به ستاد تنظیم بازار است، انجام داده و از این پس کار در اختیار ستاد تنظیم بازار است.

‌وی تصریح کرد: کسی نمی‌تواند زمان قطعی قیمت‌گذاری جدید بلیت پرواز‌های داخلی را مشخص کند، قطعا پس از بررسی و تصمیم‌گیری ستاد تنظیم بازار، نرخ‌های تغییر یافته که ممکن است کاهشی یا افزایشی باشد، اعلام می‌شود.‌
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار