gardeshban.ir

از آن جایی که با شروع فصل بهار، سفرها بسیار زیاد شده اند؛ بی شک یکی از این مقاصد سفرها، آنتالیا است.
کد خبر: ۱۱۹۷۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸-1398 January 21
گردشبان (gardeshban.ir) :  این شهر پر بازدیدترین مقصد ترکیه بعد از استانبول است و پر است از جاذبه های دیدنی و جذاب. اما می دانید یکی از بهترین جاذبه های این شهر چیست؟ مراکز خریدش! برای این که هم برای خرید یک مکان خوب را به شما معرفی کرده باشیم و هم یکی از مراکز خرید معروف آنتالیا را به شما معرفی نماییم، امروز می خواهیم تا مرکز خرید میگروس آنتالیا را برای شما بررسی کنیم. این مرکز خرید پر است از نمایندگی برندهای مختلف و هر چه را که احتیاج داشته باشید در خود جمع کرده است.


مرکز خرید میگروس آنتالیا


این مرکز خرید را که به عنوان میگروس ۵ ام (۵M Migros Shopping Center) هم می شناسند، تنها یک مرکز خرید ساده نیست و در آن مجموعه های تفریحی، تجاری و خوراکی محور زیادی است که بی شک می تواند بیشتر نیازهای تفریحی شما را در کنار خرید کردن برطرف سازد. هنگامی که شما وارد مرکز خرید میگروس آنتالیا می شوید از همان ابتدا با حجمی بزرگ از خدمات مواجه خواهید شد. این مرکزخرید در یک ساختمان بسیار بزرگ قرار گرفته است که دارای ۳ طبقه ی بزرگ و مختلف است.

برای ورود به مرکز خرید میگروس آنتالیا، ۳ ورودی مختلف پیش روی شما قرار گرفته است. یکی از این ورودی ها شما را به طبقه ی اصلی این مرکز خرید هدایت می کند و دو ورودی دیگر پیش روی شما، هر دو به طبقه ی همکف این مجموعه باز می شوند. همچنین به خاطر داشت باشید که شما می توانید تا برای جا به جایی میان طبقات و رفت و آمد آسان تر در این مرکز خرید از ۱۲ پله ی برقی و یا دو آسانسور موجود در این مجموعه استفاده کنید.


آشنایی با مرکز خرید میگروس آنتالیا


از همان ابتدا شما در این مرکز خرید با نام برندهای مختلف روبرو خواهید شد که بر عکس تصور عامه مبنی بر این که شما در مواجهه با آن ها گیج خواهید شد، اتفاقا برعکس؛ قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت. مرکز خرید میگروس آنتالیا با دارا بودن ۱۳۰ فروشگاه که مجموعه ای از برندهای بین المللی معروف و همچنین برندهای ترکیه ای است، ترکیب مناسبی برای دوستداران خرید کردن و بازارگردی به وجود آورده است.

شما باید در کنار تمام این خصویات این را هم اضافه کنید که این مرکز خرید بزرگ دارای ۲۳ رستوران، فست فود، فود کورت و کافه است تا نیازهای غذایی و شکم گردی شما را برطرف سازند که از میانشان، برندهای غذایی بین المللی هم وجود دارند. با این که گفتنی ها از مرکز خرید میگروس زیاد است اما، در میان آن ها باید شما این را بدانید که در این مرکز خرید سالانه جشنواره های مختلفی برگزار می گردد. بگذارید این گونه بگوییم که، این مرکز خرید میزبان رویدادها و جشنواره های مختلفی است که هم گردشگران و توریست هایی که به آن سفر کرده اند را به سمت خود جذب می کند وهم گردشگرانی که در مناطق دیگر مستقر شده اند را به سوی خود می کشاند.


مرکز خرید میگروس


تفریحات موجود در مرکز خرید میگروس آنتالیا

فودکورت های میگروس | Migodores fodcorts

در فودکورت مرکز خرید میگروس آنتالیا ۲۳ رستوران و کافه وجود دارد که همگی پاسخگوی نیازهای شکم گردانه ی شما هستند. به طور مثال این کافه و رستوران ها عبارتند از: برگر کینگ در طبقه ی اول، اوستا دونر در طبقه ی اول، استار باکس در طبقه ی اول، پیدم در طبقه ی اول، مک دونالد در طبقه ی اول، مک دونالد آیس کریم در طبقه ی اول، کی اف سی در طبقه ی اول و بسیاری از شعبات رستوران ها و کافه ها.

سینما ماکسیموم | Cinemaximum

مرکز خرید میگروس آنتالیا همانند بیشتر مرکز خریدهای دیگری که در ترکیه وجود دارد، دارای یک پردیس سینمایی بسیار بزرگ و مدرن به نام ماکسیموم است که در تمام طول سال در خود جدیدترین فیلم های ترکیه و جهان را بر روی پرده می برد. این سینما درشهرهایی چون استانبول، آنتالیا و آنکارا هم شعبه دارد. سینما ماکسیموم دارای ۸ سالن مختلف است و در طبقه ی اول قرار گرفته.

زمین بازی و شهربازی آکتورلند | Actorland Playground and Town Hall

این مرکز بازی و سرگزمی که در طبقه ی منفی ۱ قرار گرفته است، پر است از انواع بازی های متناسب کودکان که البته بزرگسالان زیادی را در آن خواهید یافت.

سینما ماکسیموم


برندها و فروشگاه های موجود در مرکز خرید میگروس آنتالیا

بیایید تا طبقه بندی این فروشگاه ها را از نوع آن ها و این که چه کاربردی برای شما دارند آغاز کنیم.

به طور مثال اگر می خواهید تا در این مرکز خرید، لوازم ارایشی و بهداشتی خریداری نمایید؛ ۱۵ فروشگاه و مغازه ی مختلف در برابر شما قرار گرفته است. می توانید به فروشگاه فلورمار (Flormar) در طبقه ی همکف، ایور روشه ی (Yves Rocher) فرانسوی در طبقه ی اول، گلدن رز (GOLDEN ROSE) در طبقه ی همکف و منفی ۱، فروشگاه مک (MAC) در طبقه ی اول و سفورا (Sephora) در طبقه ی اول و بسیاری دیگر از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی در طبقات دیگر سر بزنید.

برای خرید لباس و پوشاک چه برای بانوان و چه برای آقایان می توانید تا از ۳۰ فروشگاه مختلف در این مجموعه خدمات دریافت کنید. برخی از این برندها عبارتند از: لی وایز (Levis) در طبقه ی منفی ۱، کوتون (KOTON) در طبقه ی همکف، کالینز (COLIN’S) در طبقه ی اول، منگو (MANGO) در طبقه ی اول، اویشو (OYSHO) در طبقه ی همکف، زارا (ZARA) در طبقه ی همکف و طبقه ی منفی ۱، لاگوست (LACOST) در طبقه ی همکف و بسیاری از دیگر فروشگاه ها و برندهای دیگر اشاره نماییم.

برندها


برای خرید وسیله هایی همچون لوازم جانبی، اکسسوری ها و زیورآلاتی همچون: انواع کیف پول، کیف دستی، عینک، ساعت، کلاه و دیگر وسایل نیز می توانید به ۱۴ فروشگاهی که در این مرکز خرید دارای این محصولات هستند، سر بزنید. زیورآلات آتاسای (ATASAY) در طبقه ی اول، فروشگاه پاندورا (PANDORA) که برندی بسیار مجلل در زمینه ی زیورآلات است و در طبقه ی منفی ۱ قرار گرفته است، اکسسورایز (Accessorize) که برندی معروف و ترکیه ای در طبقه ی همکف است، سواچ (Swatch) که نمایندگی ساعت های سوئیسی معروف است و در طبقه ی اول قرار گرفته و بسیاری از فروشگاه های دیگر، سر بزنید.

برای خرید کیف و کفش نیز شما می توانید تا از حداقل ۱۵ فروشگاهی که به صورت تخصصی تنها کیف و کفش می فروشند، استفاده نمایید. فروشگاه هایی همچون: فروشگاه کیفیدیس (KIFIDIS) در طبقه ی منفی ۱، دسا (DESA) برند و مارک شناخته شده ی ترکی با محصولات کیف و کفش چرم در طبقه ی همکف، مارک سامسونیت (Samsonite) که یک برند معروف در زمینه ی کیف و چمدان: است در طبقه ی منفی ۱، بامبی (BAMBİ) برندی ترکی در زمینه ی کفش که در طبقه ی اول قرار گرفته است، فروشگاه دریمود (DERİMOD) که یک برند ترک در زمینه ی کیف و کفش چرمی است در طبقه ی همکف و بسیاری از فروشگاه های دیگر مراجعه بفرمایید.


برندها و فروشگاه های موجود در مرکز خرید میگروس آنتالیا


برای تهیه ی لوازم ورزشی نیز شما می توانید تا به نمایندگی های برندهایی همچون؛ آدیداس (Adidas) در طبقه ی چهارم، فروشگاه نایکی (Nike) در طبقه ی چهارم، فروشگاه آندر آرمور (Under Armour) که برندی بسیار معروف و شناخته شده است در طبقه ی چهارم، به فروشگاه بوینر (BOYNER) در طبقه ی همکف و منفی ۱ و به فروشگاه فنریوم (FENERIUM) در طبقه ی همکف مراجعه فرمایید.

اگر قصدتان از حضور در مرکز خرید میگروس آنتالیا خرید لوازم خانگی است نیز می توانید به فروشگاه هایی مثل: مادام کوکو (Madame Coco) در طبقه ی اول این مرکز خرید، انگلیش هوم (English Home) که از جمله مارک ها و برندهای ترکی و معروف لوازم خانگی با طراحی انگلیسی است در طبقه ی منفی ۱، فروشگاه کاراچا (KARACA) در طبقه ی اول، فروشگاه مودو (MUDO) در طبقه ی منفی ۱، فروشگاه بوینر (BOYNER) در طبقه ی همکف و منفی ۱، فروشگاه موموسو (Mumuso) در طبقه ی اول و فروشگاه برناردو (BERNARDO) در طبقه ی اول سر بزنید.


برندها و فروشگاه ها


در مرکز خرید میگروس آنتالیا می توانید مغازه ها و فروشگاه های مختلف دیگری را پیدا کنید. هایپرمارکت ۵ام میگروس (۵M Migros hypermarket) در طبقه ی همکف این مرکز خرید که هایپرمارکتی بسیار معروف است و شما می توانید در آن انبوهی از مواد غذایی بسته بندی و تازه را خریداری نمایید، نمایندگی سامسونگ (Samsung) در طبقه ی اول، اسباب بازی تویز شاپ (Toyzzshop) که از معروف ترین برندها و مارک های اسباب بازی فروشی در ترکیه است در طبقه ی منفی ۱، نمایندگی سیم کارت ترکسل (Turkcell) در طبقه ی اول، نمایندگی سیم کارت (Vodafone) در طبقه ی اول، خشکشویی درای سنتر (DRY CENTER)در طبقه ی منفی ۱، فروشگاه تنباکو (TOBACCO SHOP) در طبقه ی اول و بسیاری از فروشگاه های دیگر سر بزنید.


آدرس و اطلاعات جانبی مرکز خرید میگروس آنتالیا

این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب در نیمه ی اول یال و ۱۰ شب در نیمه ی دوم سال فعالیت می کند.
این مرکز خرید دارای پارکینگی با گنجایش ۱۳۰۰ جای پارک در خود دارد.
آدرس:
ترکیه، آنتالیا، بلوار آتاتورک، محله ی آراپسویو، پلاک ۳۰
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار