gardeshban.ir

معرفی/
هتل بوتیک امپراتریس زوئی، با طراحی و مبلمان به‌سبک دوره عثمانی یکی از هتل‌های بسیار زیبای منطقه سلطان‌احمد شهر استانبول است که مهم‌ترین ویژگی‌اش باغی بسیار زیبا و دسترسی به بیشتر جاذبه‌های تاریخی‌فرهنگی این شهر است.
کد خبر: ۱۲۶۸۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
شهر استانبول یکی از مقصدهای گردشگری ایرانی‌ها است. هر چند اغلب گردشگرانی که از ایران به این شهر مدیترانه‌ای سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند در محدوده میدان تقسیم و نزدیک به مراکز خرید اقامت کنند، اما افرادی که قصد خرید ندارند و با هدف بازدید از جاذبه‌های تاریخی‌فرهنگی این شهر سفر کرده‌اند اقامت در هتل بوتیک امپراتریس زوئی (Hotel Empress Zoe) در منطقه سلطان‌احمد می‌تواند گزینه‌ خوبی باشد.

هتل بوتیک امپراتریس زوئی از ترکیب چند خانه قدیمی که همگی با باغ زیبایی احاطه شده‌اند و به بقایای حمام تاریخی قرن پانزدهمی هم مشرف هستند به‌وجود آمده است.

بالکن‌های این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی روبه مسجد ایاصوفیه و تنگه بسفور دارند. درحقیقت این هتل در فاصله ۴۰۰ متری از ایاصوفیه است و فاصله آن تا مسجد آبی فقط ۹۵۰ متر، تا ستون کنستانتین ۱٫۹ کیلومتر و تا موزه باستان‌شناسی استانبول ۲٫۴ کیلومتر است.

قیمت‌ اتاق‌های دو تخته از شبی ۴۵۰ لیره آغاز می‌شود اما صبحانه و تمام هزینه‌های مربوط به مالیات بر ارزش‌افزوده و مالیات اقامت روی این قیمت لحاظ شده است. هر چند به‌نظر می‌رسد قیمت اتاق کمی بالا باشد اما طراحی و مبلمان رویایی به‌سبک دوره عثمانی اتاق و دسترسی پیاده به تمام جاذبه‌های فرهنگی‌تاریخی استانبول بدون هزینه تردد می‌تواند تا حد بسیاری هزینه اقامت را جبران کند.

البته درحالی‌که فاصله این هتل تا فرودگاه قدیمی آتاتورک زیر ۱۸ کیلومتر بود اکنون با راه‌اندازی فرودگاه جدید استانبول فاصله تا فرودگاه به حدود ۵۵ کیلومتر رسیده است.

این هتل در وبگاه بوکینگ توانسته رضایت کامل مشتریانش را جلب کند و امتیاز بسیار بالای ۹٫۱ به‌دست آورد.



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار