gardeshban.ir

فرانسه باوجود اعتراض‌ ضددولتی جلیقه‌زردها در سال 2018 توانست به رکورد جدید جذب 90میلیون گردشگر بین‌المللی دست یابد.
کد خبر: ۱۳۰۵۷
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸-1398 February 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
کارگروه گردشگری دولت فرانسه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که باوجود اعتراض‌های ضددولتی جلیقه زردها، فرانسه در سال ۲۰۱۸ به‌ عنوان برترین مقصد گردشگری جهان باقی ماند.

سال ۲۰۱۷ در مجموع ۸۹٫۴ میلیون گردشگر خارجی از فرانسه بازدید کردند و این کشور به‌ عنوان برترین مقصد گردشگری جهان انتخاب شد. پس‌ از فرانسه، اسپانیا با ۸۱٫۸ میلیون و ایتالیا با ۵۸٫۳ میلیون گردشگر در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفت.

فرانسه با جذب ۹۰ میلیون گردشگر در سال ۲۰۱۸ بار دیگر در راس مقصدهای گردشگری جهان ایستاد و اکنون قصد دارد تعداد گردشگران خارجی را در سال ۲۰۲۰ به ۱۰۰ میلیون نفر برساند.

آمارهای موسسه ملی آمار و مطالعات اقتصادی فرانسه نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۸ گردشگران ۴۳۸٫۲ میلیون شب را در هتل‌ها، اردوگاه‌ها و هاستل‌ها سپری کردند که این میزان نسبت به سال ۲۰۱۷ با ۹ میلیون شب افزایش همراه بود.

این آمارها شامل اطلاعات مربوط به سکوهای اشتراک‌گذاری خانه از جمله Airbnb را شامل نمی‌شود. این درحالی است که فقط در پاریس ۶۵ هزار آپارتمان در Airbnb به اشتراک گذاشته می‌شود.

همچنین گردشگران خارجی در سال ۲۰۱۸ بیش‌از ۵۶٫۲ میلیارد یورو در فرانسه خرج کردند که این رقم ۵ درصد بیشتر ‌از سال ۲۰۱۷ است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار