gardeshban.ir

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه ایران را به عنوان مقصد گردشگری حلال به جهان معرفی نکرده ایم، از طرحی برای معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مقصد گردشگری حلال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۵۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
«ولی تیموری» عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اعلام این خبر، گفت: در حالی که حتی کشورهای غیر اسلامی برای جذب توریسم اقدام به ایجاد خدمات حلال کردند که ما به عنوان کشور اسلامی از این امر غفلت کردیم.

وی با بیان اینکه بر اساس عرف و دین ما تمام خدمات به صورت حلال ارائه می‌شود، افزود: مصمم و درصدد ارائه طرحی به منظور جذب توریسم با خدمات حلال هستیم.

تیموری، گفت: یکی از راهکارها تدوین ضواط برای تمام امکان گردشگری و اعطای لوگو با نشان حلال به آنها هستیم که به نظر خیلی مناسب برای کشور ما نیست.

معاون سازمان میراث فرهنگی، اضافه کرد: راهکار دیگر که ما با آن موافق هستیم معرفی ایران در سطح جهانی به عنوان مقصدی که تنها گردشگری حلال دارد، است که نیازمند همکاری سازمان استاندارد، وزارت خارجه و یا دیگر ارگان‌های مرتبط است.

وی افزود: درصدد اجرایی شدن این راهکار هستیم که زمان و هزینه بر نیست تا بتوانیم به سرعت راهکاری برای این موضوع پیدا کنیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار