gardeshban.ir

پیست اسکی در دبی! برف‌بازی، پیست اسکی و پنگوئن در کشور امارات و شهر دبی! بله واقعیت دارد. پیست اسکی دبی اگرچه یکی از عجایب جهان به شمار می‌آید و احتمالاً به آن فکر هم نکرده‌اید، اما این پیست یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر دبی به شمار می‌رود که در طول سال گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند و آنها را از این امکانات متعجب می‌کند.
کد خبر: ۱۴۵۰۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸-1398 April 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
 پیست اسکی دبی اولین و بزرگ‌ترین پیست اسکی سرپوشیده در منطقه خاورمیانه است که در مرکز شهر دبی و در کنار بازار بزرگ دبی مال واقع شده است. این پیست در حدود ۳۰۰۰ مترمربع مساحت دارد و سطح آن به‌طور کامل از برف واقعی پوشیده شده است و در تمامی طول سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

محبوب‌ترین و لذت‌بخش‌ترین قسمت پیست اسکی دبی به سطح شیب‌دار مخصوص اسکی آن برمی‌گردد که تجربه‌ای باورنکردنی و خاص را به شما هدیه می‌دهد. بزرگ‌ترین جذابیت این سطح شیب‌دار این است که می‌توانید درخواست بارش برف هم‌زمان با اسکی را داشته باشید و تجربه‌ای اجتماعی و غنی داشته باشید. در این پیست می‌توانید از خانواده و دوستانتان دعوت کنید که به همراه شما به این جاذبه خاص بیایند.

بزرگ‌ترین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه

دیگر بخش جذاب پیست اسکی دبی، صندلی‌های بالابرنده هستند که مخصوص تنبلهاست. این صندلی‌های تک نفره شما را تا بالاترین نقطه سطح شیب‌دار پیست بالا می‌برند و از آنجا می‌توانید به اسکی یا اسنوبرد بپردازید. نگران نباشید طول این سطح شیب‌دار بیش از ۴۰۰ متر است و می‌توانید به اندازه کافی از آن لذت ببرید.

یکی دیگر از تجربه‌های فراموش‌نشدنی در پیست اسکی دبی وجود پنگوئن‌هاست. این پنگوئن‌های وحشی در زمان حضور در این پیست در کنار شما خواهند بود و حتی می‌توانید آن‌ها را لمس کنید. این شاید تنها باری باشد که بتوانید به این فاصله از پنگوئن‌ها بروید و از بودن در کنار آن‌ها لذت ببرید. برای بودن در کنار پنگوئن‌ها و لذت بردن از فضای پیست محدودیت خاصی ندارید.

ورودی پیست اسکی دبیکافه‌های مجهز و مدرسه اسکی دیگر بخش‌های پیست اسکی دبی هستند که خانواده‌های می‌توانند از آن لذت ببرند. هنگام اسکی در این پیست، می‌توانید بچه‌های خود را به مدرسه اسکی بفرستید و از امنیت آنها لذت ببرید. قهوه داغ با نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز می‌تواند بخش انتهایی گردش شما در پیست اسکی دبی را تشکیل دهد. 

فضای داخلی پیست اسکی دبی

اگر قصد سفر به شهر دبی و بازدید از پیست اسکی دبی را دارید، باید ابتدا خود را به مرکز خرید مال دبی در خیابان شیخ زاید برسانید و سپس به سراغ این پیست بروید. این پیست از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب پذیرای گردشگران است و برای بردن افراد خردسال و مسن محدودیتی نخواهید داشت.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار