gardeshban.ir

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از بارندگی، وزش باد و صاعقه (پاره ای نقاط شدید) در استان تا فردا خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۲۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸-1398 April 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
مازیار غلامی ظهر یکشنبه  بیان داشت: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار به منطقه است بنابراین شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، کاهش نسبی دما، وزش باد، بارندگی و رعد و برق (پاره‌ای نقاط شدید / ‏خیلی ‬شدید بویژه نواحی مرکزی و شرقی) و در مناطق مستعد تگرگ مهیاست.

وی تصریح کرد: این شرایط تا اوایل روز سه شنبه هفته جاری در منطقه تداوم دارد.

غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود (دامنه‌های جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری) بتدریج بارندگی، وزش باد و رعد و برق (پاره ای نقاط شدید بویژه عصر و شب) مناطق مستعد تگرگ عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد و رعد و برق (پاره ای نقاط شدید / ‏‬خیلی شدید، بویژه نواحی مرکزی و شرقی) مناطق مستعد تگرگ پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۶ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا را مربوط به جیرنده با ۱۴ درجه ذکرکرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۲۸ درجه و کمینه دمای فردا در مرکز استان را ۲۱ درجه عنوان کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار