gardeshban.ir

گزارش/
جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی؛ بزرگ‌ترین تشکل حرفه‌ای کشور از انتخاب علی اصغر مونسان به عنوان وزیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حمایت کرد و خواستار تدوام مدیریت مونسان در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شد.
کد خبر: ۱۶۷۸۰
تاریخ انتشار : شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 09
گردشبان (gardeshban.ir) : حمایت بزرگ ترین تشکل حرفه ای هتلداری کشور از انتخاب مونسان به عنوان وزیر میراث فرهنگی و گردشگریجامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی؛ بزرگ ترین تشکل حرفه ای کشور از انتخاب علی اصغر مونسان به عنوان وزیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حمایت کرد و خواستار تدوام مدیریت مونسان در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شد.

دربیانیه ای که جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی صادر کرده، آمده است:

بسمه تعالی

«اکنون پس از طی مسیری طولانی ، با رای نمایندگان در خانه ملت بر تشکیل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راه جدیدی پیش روی صنعت گردشگری گشوده شده و رایحه ثبات و پایداری بیشتر در بدنه تصمیم گیری و سیاست گذاری در این عرصه به مشام می رسد».

«جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی به عنوان بزرگترین تشکل واحدهای اقامتی کشور ، برخود لازم می داند ، قدردانی و حمایت خود را از تدبیر و درایت رئیس جمهور محترم در معرفی " جناب آقای دکتر مونسان " برای تصدی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام نماید» .

«امید داریم در سایه این انتخاب درست و به دنبال استقرار ساختاری علمی و عمل گرا ، نشاط و پویایی به صنعت گردشگری کشور بازگردد و گردشگری به عنوان محوری عملی و موثر در حل مشکلات اقتصادی کشور مورد توجه و حمایت راستین و حقیقی قرار گیرد».

۹ شهریورماه ۱۳۹۸
جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار