gardeshban.ir

صربستان، کشوری که در مرکز جنوب خاوری اروپا است و بخش جنوبی جلگه‌ی پانونی و جنوب شبه‌جزیره بالکان را در برگرفته ‌است.
کد خبر: ۱۸۵۷۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸-1398 July 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
حال اگر قصد سفر به این کشور را دارید، باید در مورد آب و هوا و اینکه از چه مکان‌هایی بازدید کنید، اطلاعاتی داشته باشید که در این مقاله در اختیار شما گذاشته شده است.

آب و هوای صربستان

صربستان، دارای آب و هوای نسبتا معتدلی است که چهار فصل متفاوت هم دارد. متوسط دما در اینجا 11.9 سانتی گراد است. پاییز طولانی‌تر از بهار است اما اغلب دارای آب و هوای گرم و آفتابی است، در صورتی که بهار کوتاه و بارانی است. حدود یک ماه در زمستان، درجه‌ی هوا به زیر صفر می‌آید و ژانویه سردترین ماه سال است. تابستان گرم است و جولای و اوت، داغ‌ترین ماه‌های تابستان هستند. 

چه زمانی برای بازدید مناسب است؟

موردی که هنگام سفر به صربستان خواهید دید، این است که: هر زمانی که به صربستان سفر کنید با جمعیت زیاد توریست‌ها روبرو خواهید شد. به طور کلی، بهترین زمان برای بازدید، اواخر بهار و اوایل پاییز است. در صربستان جشنواره‌های زیادی برپا می‌شود که اگر بتوانید زمان سفر خود را با این جشنواره تطبیبق دهید، قطعا از سفر لذت بیشتری خواهید برد.


نکات برجسته و برنامه‌های سفر

صربستان، کشوری زیبا با فرهنگ غنی، رستوارن‌های عالی و شب زنده داری است. شهر‌های آرام و روستا‌های سنتی آن که با تپه‌های سر‌سبز، کوه‌های جنگلی و صومعه‌های قدیمی، خودنمایی می‌کند را فراموش نکنید. اگر منافع شما از سفر، فرهنگی و تاریخی است، حتما به بلگراد سفر کنید که ارزش بازدید را دارد. دیگر نکات برجسته سفر به صربستان، سفر در امتداد دانوب و بازدید از قلعه Golubac، دیدن صومعه‌های Studenica یا Manasija، پیاده روی در میان تپه‌های جنگلی پارک‌های ملی Zlatibor و Kopaonik است.


زمان پیشنهادی برای سفر


به پیشنهاد مشاوران سفر، یک هفته زمانی مناسب و کافی برای سفر به این کشور است تا هم از زیبایی آن بهره‌مند شوید و هم از مکان‌های توریستی بازدید داشته باشید. اما اگر زمان بیشتری به سفر اختصاص دهید، می‌توانید با تور‌های روزانه یا هفتگی همراه شده تا شهر‌های بیشتری را مورد بازدید قرار دهید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار