gardeshban.ir

امسال هم جمعه‌ی سیاه در نزدیکی ایران و در استانبول آغاز خواهد شد و جمعه‌ی هفته‌ی جاری زمان بسیاری خوبی است تا از این فرصت استفاده کنید
کد خبر: ۱۹۷۸۵
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 11
گردشبان (gardeshban.ir) :

جمعه‌ سیاه یا بلک فرایدی Black Friday اصطلاحی است که به یک حراج سالانه اشاره دارد. در طی بلک فرایدی اغلب کالاهای مصرفی مردم از جمله پوشاک، لوازم آرایشی تا 70 درصد ارزانتر از قیمت اصلی خود به فروش می‌رسند.

 امسال هم جمعه‌ی سیاه در نزدیکی ایران و در استانبول آغاز خواهد شد و جمعه‌ی هفته‌ی جاری زمان بسیاری خوبی است تا از این فرصت استفاده کنید

جمعه‌ سیاه در ترکیه

ترکیه هم از آن دست کشورهایی است که حراج جمعه‌ی سیاه در آن برگزار می‌شود اما به مدت یک هفته ادامه پیدا خواهد کرد. در طی این یک هفته، اغلب کالاها را در استانبول می‌توانید با 50 تا 70 درصد تخفیف خریداری کنید. مهمترین تفاوت بلک فرایدی در استانبول با سایر شهرها و کشورهای جهان این است که پس از 1 هفته نیز حراج‌ها به پایان نمی‌رسند و متقاضیان هنوز هم می‌توانند از تخفیف‌ها بهره‌مند شوند ولی باید بدانید که پس از پایان یک هفته تخفیف کالاها از 70 درصد به 20 تا 30 درصد کاهش پیدا می‌کند.

آغاز حراج جمعه سیاه در استانبول/ با کارت شتاب از ترکیه آنلاین خرید کنید

از سایت های ترکیه ای با کارت شتاب آنلاین خرید کنید

اکثر برند های معروف پوشاک ترک و اروپایی محصولات خود را به صورت آنلاین با تخفیفات به فروش میرسانند اما متاسفانه با توجه به محدودیت های موجود پیش از این امکان خرید از این سایت ها برای ایرانیان موجود نبود، اما در حال حاضر میتوانید با مراجعه به سایت مدامند از تمامی برند های معروف دنیا بدون هیج محدودیتی پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی خود را انتخاب و پس از پرداخت ریالی طی ۱ تا ۲ هفته محصول را درب منزل دریافت کنید.

آدرس سایت مدامند: https://www.modamond.com
صفحه اینستاگرام سایت مدامند: https://www.instagram.com/modamond_com

پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار