gardeshban.ir

کلیه پروازهای هواپیمایی اطلس گلوبال تا ۱۶ دسامبر به حالت تعلیق درآمد
کد خبر: ۱۹۹۱۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸-1398 September 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
متن ارسالی این شرکت برای آژانس‌های هواپیمایی به‌شرح زیر می‌باشد: 

همکاران تجاری عزیز ،
در طول سال های 2015 و 2016، حوادث تروریستی و اقدام به کودتای خائنانه در ترکیه باعث زخمی های عمده در بخش هواپیمایی و بر همین اساس خسارات قابل توجهی در تعداد مسافران حمل شده و درآمدهای مسافران از جمله سال 2017 شد.

پس از دوره نامطلوب برای بخش گردشگری که محرکه بخش حمل و نقل هوایی است، روند بهبودی از سال 2018 با حمایت از بهبود درک عمومی امنیت نسبت به کشور و روابط سیاسی با بازارهای اصلی ادامه یافت. تأثیر اقدامات انجام شده در این رابطه نیز شروع به بازتاب مثبت در بخش هواپیمایی کرده است.

این وقایع غم انگیز رخ داده در سال 2015-2016 تأثیر منفی بر شرکت هواپیمایی ما از نظر عملیاتی و تجاری داشته است. علاوه بر این، نوسانات سریع و پرخاشگرانه در لیر ترکیه در نیمه دوم سال 2018 بر پویایی بازار داخلی تأثیر منفی گذاشت و باعث کاهش تقاضای سفر هوایی شد.

علیرغم این مشکلات، در نیمه دوم سال 2018 به دنبال تصمیمات استراتژیک جدید که توسط هواپیمایی ما گرفته شد، روند بهبودی آغاز شد و در نتیجه، عملیات ما دوباره سودآوری پیدا کرد. با این وجود، عیب و نقص گذشته و بار اقتصادی که همراه با آن است، افزایش لجستیک و هزینه های عملیاتی همراه با انتقال به فرودگاه استانبول از آوریل 2019، احتمال بازگشت به موقع خسارات دوره 2016-2017 ما را از بین برد.

به منظور فراهم کردن بازسازی اساسی و بهبود جریان وجوه نقد، متاسفیم از اینکه شما را آگاه ساختیم که ما مجبور شدیم تا تاریخ 25 نوامبر 2019 تا 21 دسامبر 2019 همه پروازهای خود را به حالت تعلیق درآوریم.

در این دوره به دلیل بلیط های خریداری شده توسط مسافرانی که پرواز آنها امکان پذیر نیست، تا 15 دسامبر 2019 تعیین های لازم را انجام خواهیم داد. توضیحات مربوط به نحوه انجام معاملات در مورد بلیط مسافران در تاریخ 16 دسامبر 2019 در وب سایت ما و از طریق ایمیل از طرف ادارات مربوطه اعلام می شود. استعلام ها و درخواست های مربوط به تغییر یا لغو پروازهای آینده را می توان به callcenter@atlasglb.com ارسال کرد.  آدرس ایمیل با شماره PNR

فروش بلیط در کلیه کانالهای فروش ما تا 16 دسامبر 2019 بسته خواهد شد.

کن نیوز







پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار