gardeshban.ir

سرپرست هسته گزینش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی بر توجه به مسائل اعتقادی، سیاسی، اخلاقی و مسئولیت پذیری، سلامت نفس همه همکاران شرکت فرودگاه‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۱۹۹۶۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸-1398 September 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
 
حشمت اله قربانی با بیان اینکه گزینش در اکثر کشورهای دنیا به عنوان یک بخش مهم و استراتژیک مطرح بوده است، گفت: هسته گزینش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با قدرت و قوت به وظایف خودش عمل می‌کند چرا که منابع انسانی سرمایه ارزشمند یک تشکیلات بوده و از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی با اشاره به این موضوع که گزینش در هر تشکیلاتی و جامع‌های از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: ما با دو واژه شغل و شاغل مواجه هستیم به طوریکه در تحلیل شغل ما می‌خواهیم به شناخت از ماهیت شغل و حساسیت آن پی‌ببریم.

وی ادامه داد: تعیین معیارهای ارزشی مربوط به تحلیل شغل در هسته گزینش بسیار مهم است.

وی خاطر نشان کرد: تحلیل ما از شاغل در حوزه گزینش آن است که از ورود افراد ناشایست، نامناسب جلوگیری شود و همچنین تلاش شود تا افراد صالح و شایسته وارد سیستم شوند.

قربانی افزود: در فرآیند عملکرد، همه فعالیت ها بر اساس قانون گزینش و آیین نامه در اجرای آن و بخشنامه و دستورالعمل‌های مشخص انجام می شود.

وی یادآور شد؛ در حال شناخت دقیق از وضعیت موجود هستیم و انشاله با تهیه برنامه راهبردی تا یک ماه دیگر بتوانیم برنامه های سالانه را تنظیم و به یک نقطه مطلوب تری برسیم.

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور





پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار