gardeshban.ir

معاون مسافری راه‌آهن گفت: در همه ایستگاه‌های قطار بلیت مسافر با کارت شناسایی وی بررسی می‌شود و مسافران دقت کنند به هیچ عنوان بلیت غیرهمنام یا بی‌نام نداشته باشند.
کد خبر: ۲۲۲۳۶
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
میرحسن موسوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۱۴ بهمن‌ماه اظهار داشت: از ۱۵ بهمن‌ماه نیز پیش فروش به صورت حضوری آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: نوروز امسال در مسیر تهران ـ وان و تهران ـ آنکارا قطار داریم.

معاون مسافری راه‌آهن با اشاره به افزایش تعداد قطارهای نوروز ۹۹ نسبت به ۹۸ اظهار داشت: با وجود اینکه در سال‌های ۹۵ و ۹۶ واگن‌های بالای ۴۵ سال و ۵۵ سال به صورت کامل از ناوگان خارج شد باز افزایش ظرفیت قطار داشتیم و طوری برنامه‌ریزی کردیم که نسبت به نوروز ۹۸، ۵ درصد در ظرفیت صندلی ایجادی رشد داریم.

موسوی افزود: قیمت بلیت قطار تهران ـ آنکارا همان نرخ مصوب و به صورت یورو است.

وی با اشاره به اینکه خدمات در بخش ناوگان و ایستگاه‌ها افزایش یافته است گفت: در ایام پیک نوروز ۹۸ در حوزه رضایتمندی مسافر از ایستگاه‌های قطار از ۱۰۰ نمره، نمره بالای ۷۰ و در حوزه رضایتمندی از خدمات مسافری نمره ۷۲.۵ کسب کردیم.

معاون مسافری راه‌آهن اظهار داشت: امروز در مسیر بستان آباد ـ مشهد نیز برای ایام پیک نوروزی قطار داریم.

 پیش فروش بلیت قطارهای مشهد در ۳ الی ۴ دقیقه

وی با بیان اینکه تقاضای سفر ریلی در ایام نوروز بسیار بالا است، گفت: در مسیر پرترددی نظیر تهران ـ مشهد برای ۲۸ اسفندماه یا ۱۳ و ۱۴ فروردین ۹۹ بلیت‌ها در مدت زمان ۳ تا ۴ دقیقه تکمیل می‌شود. نحوه کار این گونه است که مسافر زمانی که تاریخ رفت و برگشت را انتخاب می‌کند، آن مسیر و تاریخ برای متقاضی تا زمان دریافت بلیت قفل می‌ماند.

موسوی با اشاره به اینکه تلاش کردیم در فروش اینترنتی سایت و سیستم فروش ارتقا داشته باشد، اضافه کرد: در سیستم راه‌آهن دلالی به شدت کم است. البته ممکن است ۲ الی ۳ مورد داشته باشیم. در همه ایستگاه‌ها کنترل بلیت با شناسنامه انجام می‌شود و مسافران دقت کنند هرگز بلیت بی‌نام خریداری نکنند، در حالی که اگر بلیت‌ها با کارت شناسایی مسافران همخوانی نداشته باشد، آن مسافر باید در همان ایستگاه بلیت جدید تهیه کند، ‌ بنابراین از مردم تقاضا داریم به هیچ عنوان سراغ دلالان نروند و بلیت بی‌نام خریداری نکنند.

فارس




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار