gardeshban.ir

مسئول واحد حقوقی و املاک میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به مجازات جایگزین حبس یک جوان بهابادی گفت: این جوان بنابر مجازات جایگزین حبس به ۴۰۰ ساعت کارگری رایگان در اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهاباد محکوم شده است.
کد خبر: ۲۲۳۳۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 15
گردشبان (gardeshban.ir) :

«منیژه جعفری» از مجازات جایگزین حبس یک جوان بهابادی خبر داد و گفت: حکم چهار ماه کارگری رایگان در اداره میراث فرهنگی بهاباد به عنوان مجازات جایگزین حبس جوان بهابادی به دلیل نگهداری نمونه تقلبی یک اثر فرهنگی - تاریخی است.

وی افزود: این جوان بنابر مجازات جایگزین حبس به ۴۰۰ ساعت کارگری رایگان در اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهاباد محکوم شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان یزد، جعفری در این رابطه تصریح کرد: البته استفاده از این مقررات برای مجرمان و محکومانی است که سابقه کیفری نداشته‌اند یا سابقه کیفری آن‌ها کمتر از پنج سال باشد.

مسئول واحد حقوقی و املاک میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با توجه به جرم‌زا بودن زندان، ضرورت استفاده از مجازات‌های جایگزین در سیستم قضایی کشور را ضروری دانست و گفت: مجازات حبس تبعات منفی برای افراد جامعه و دولت دارد و اجرای این قانون می‌تواند هزینه تحمیلی بر دوش دولت را کاهش دهد.

پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار