gardeshban.ir

گزارش/
اخذ ویزای کانادا در ایران امکان‌پذیر نیست؛ برخی ها کشورهای همسایه را برای رفتن به سفارت کانادا انتخاب می‌کنند. اقامت در هتل‌های نزدیک به سفارت اهمیت دارد.
کد خبر: ۲۲۴۸۷
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
در این مطلب سعی کرده‌ایم به معرفی هتل‌های ارزان‌قیمت و باکیفیت شهرهای آنکارا و استانبول، در نزدیکی سفارت کانادا بپردازیم.

ارزان‌ترین هتل‌های آنکارا و استانبول نزدیک به سفارت کانادا

هتل‌های نزدیک به سفارت کانادا در آنکارا

آنکارا، پایتخت ترکیه، مانند استانبول، از جاذبه­‌های توریستی برخوردار نیست؛ اما سفارت کشورهای کانادا، آمریکا و انگلیس در این شهر قرار دارد و به همین دلیل، هتل‌های نزدیک به سفارت کانادا معمولا میزبان تعداد زیادی از ایرانیان است. در ادامه تعدادی از هتل‌های نزدیک به سفارت کانادا در منطقه «چانکایا» آنکارا را براساس قیمت پایین و کیفیت مناسب آن‌ها معرفی خواهیم کرد.

هتل میدی (Midi)

ارزان‌ترین هتل‌های آنکارا و استانبول نزدیک به سفارت کانادا

این هتل چهار ستاره که در منطقه‌ «چانکایا» و در مرکز فرهنگی و تجاری شهر آنکارا قرار دارد، با امتیاز 8.4 از سایت بوکینگ، اتاق‌های جادار و سرویس فرست‌کلاس خود را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. هتل لوکس «Midi» در نزدیکی بسیاری از پاساژها، رستوران‌ها، کافه‌ها، ادارات دولتی و سفارت‌‌ها قرار دارد و فرودگاه «Esenboga» در فاصله سی کیلومتری این هتل است. سفارت کانادا در آنکارا به هتل «Midi» بسیار نزدیک است و تنها پنج دقیقه به صورت پیاده و دو دقیقه با تاکسی تا این سفارت فاصله دارد. بازه قیمت اتاق‌های معمولی این هتل برای هر شب از 40 تا 70 دلار است.

هتل ماریا (Hotel Marya)

ارزان‌ترین هتل‌های آنکارا و استانبول نزدیک به سفارت کانادا

این هتل سه ستاره در مرکز شهر آنکارا قرار دارد و به دلیل قیمت مناسبش، انتخاب بسیار خوبی برای اقامت در آنکارا است. هتل «Marya» نسبت به هتل «Midi» قدیمی‌تر است و امکانات کمتری دارد؛ اما اقامت رضایت‌بخش و آرامی را برای مسافرین فراهم می‌کند. هتل «Marya» نیز به سفارت کانادا بسیار نزدیک است، تنها با 6 دقیقه پیاده‌روی و یا 3 دقیقه با تاکسی می‌توانید خود را به سفارت برسانید. بازه قیمت این هتل برای اتاق‌های معمولی به ازای هرشب از 33 تا 39 دلار است. علاوه بر نزدیکی به سفارت کانادا، هتل «Marya» با ویژگی‌هایی مثل پارکینگ رایگان، وای‌فای رایگان، بوفه باز، خدمات اتاق 24 ساعته، کتابخانه و رستوران با غذاهای ترکی و بین‌المللی؛ شرایط ایده‌آلی را برای اقامت دلپذیر مسافران فراهم کرده است.

هتل Amar

ارزان‌ترین هتل‌های آنکارا و استانبول نزدیک به سفارت کانادا

این هتل سه ستاره در منطقه «چانکایا» آنکارا واقع شده است و در نزدیکی آن مغازه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های فراوانی قرار دارد. مرکز خرید «Karum» تنها 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد و فرودگاه «Esenboga» در فاصله 30 کیلومتری این هتل است. سفارت کانادا  به هتل «Amar» نزدیک است و دوازده دقیقه پیاده و یا سه دقیقه با تاکسی با سفارت فاصله دارد. بازه قیمت این هتل، با امتیاز 6.0 در سایت بوکینگ، برای اتاق‌های معمولی از 19 تا 52 دلار برای هر شب است که با توجه به اتاق‌های جادار و امکانات مختلفی مثل وای‌فای رایگان و تلویزیون در همه اتاق‌ها، سونا، استخر و رستوران با غذا‌های ترکی و بین‌المللی؛ اقامت‌گاه مناسبی به نظر می‌رسد.

هتل King Hotel Cankaya

ارزان‌ترین هتل‌های آنکارا و استانبول نزدیک به سفارت کانادا

با اقامت در این هتل، تنها طی ده دقیقه پیاده‌روی‌ و یا سه دقیقه با تاکسی، می‌توانید به سفارت کانادا برسید. هتل چهار ستاره «King Hotel cankaya» در منطقه چانکایا قرار دارد و اتاق‌هایی مدرن همراه با سیستم خنک‌کننده، استخر روباز، غذاهای ترکی و وای‌فای رایگان را در اختیار مسافرین قرار می‌دهد. بازه قیمتی این هتل، با امتیاز 8.3 در سایت بوکینگ، برای اتاق‌های معمولی به ازای هرشب اقامت از 30 تا 42 دلار متغیر است. هتل «King Hotel cankaya» 34 کیلومتر با فرودگاه «Esenboga» آنکارا و 9 کیلومتر تا ترمینال اتوبوس‌رانی فاصله دارد.

هتل Argentum

ارزان‌ترین هتل‌های آنکارا و استانبول نزدیک به سفارت کانادا

هتل سه ستاره «Argentum» با بازه قیمتی 44 تا 51 دلار، در سال 2008 ساخته و در سال 2010 بازسازی شده است. این هتل پنج طبقه، با امتیاز 6.6 در سایت بوکینگ،  دسترسی آسانی به کافه‌ها و رستوران‌ها دارد و امکانات متنوعی از قبیل: لپ‌تاپ، کتری برقی، چای و قهوه ساز، ماشین ظرف شویی، سرو غذاهای تایلندی و ژاپنی، اتاق کنفرانس و سونا را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.  فاصله هتل Argentum تا سفارت کانادا به صورت پیاده بیست دقیقه و با تاکسی پنج دقیقه‌ است.

هتل Bianco boutique hotel

ارزان‌ترین هتل‌های آنکارا و استانبول نزدیک به سفارت کانادا

این هتل سه ستاره با ارائه امکانات متنوع مانند پذیرش 24 ساعته، تعویض پول رایج، سرویس نظافت، اتاق جلسه و مراکز خرید زیادی که در نزدیکی‌اش قرار دارد؛ انتخاب مناسبی برای اقامت در آنکارا است. هتل «Bianco boutique hotel» با امتیاز 8.8 در سایت بوکینگ، به سفارت کانادا نزدیک است و با نیم‌ساعت پیاده‌روی و یا هشت دقیقه نشستن در تاکسی می‌توانید خود را به آن‌جا برسانید. بازه قیمت‌ این هتل برای اتاق‌های معمولی از 27 تا 41 دلار برای هر شب است.

استانبول بزرگ­ترین و توریستی‌ترین شهر ترکیه، مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور است؛ کنسولگری کانادا نیز در این شهر قرار دارد. بعضی از ایرانیان برای انجام امور ویزای خود، سفر به استانبول را ترجیح می‌دهند؛ به همین دلیل در ادامه به معرفی بعضی از هتل‌های نزدیک به کنسولگری کانادا در استانبول می‌پردازیم.

هتل Levent Otel

ارزان‌ترین هتل‌های آنکارا و استانبول نزدیک به سفارت کانادا

هتل «Levent Otel» به کنسولگری کانادا بسیار نزدیک است و تنها با هشت دقیقه پیاده‌‌روی و یا شش دقیقه نشستن در تاکسی می‌توانید به آن‌جا برسید. بازه قیمت این هتل برای اتاق‌های معمولی از 54 تا 72 دلار به ازای هر شب اقامت است. این هتل سه ستاره، با امتیاز 8.2 در سایت بوکینگ، در نزدیکی مترو و مرکز خرید «Kanyon» واقع شده و با مترو، بیست دقیقه تا میدان تقسیم فاصله دارد؛ فرودگاه استانبول نیز در 45 کیلومتری این هتل است. این هتل با امکاناتی مانند وا‌ی‌فای رایگان، کف پارکت، سیستم خنک‌کننده، میز کار، لپ‌تاپ و طراحی زیبا و دلپذیر خود از محبوبیت بالایی در بین گردشگران خارجی برخوردار است.

هتل Park dedeman levent

ارزان‌ترین هتل‌های آنکارا و استانبول نزدیک به سفارت کانادا

این هتل چهار ستاره با امتیاز 8.0، در منطقه «Levent» یکی از مهم‌ترین مناطق تجاری استانبول واقع شده و تنها شش دقیقه به صورت پیاده‌ و یا چهار دقیقه با تاکسی تا کنسولگری کانادا فاصله دارد. اتاق‌های این هتل با دکوراسیون مدرن و عناصر معماری عثمانی و سلجوقی، فضایی بسیار زیبا و مجلل را در ترکیب با منظره زیبای شهر رقم زده‌اند. با اقامت در هتل «Park dedeman levent» می‌توانید به مراکز خرید، ایستگاه مترو، فرودگاه آتاتورک با 23 کیلومتر فاصله و فرودگاه استانبول با 46 کیلومتر فاصله، دسترسی داشته باشید. بازه قیمت این هتل برای اتاق‌های معمولی از 69 تا 136 دلار برای هر شب است.

هتل Wyndham grand Istanbul levent

ارزان‌ترین هتل‌های آنکارا و استانبول نزدیک به سفارت کانادا

این هتل پنج ستاره در خیابان «Buyukdere»  واقع شده و به دلیل فضای لوکسش در مقایسه با هتل‌های پیشین، بازه‌ی قیمتی نسبتا بالایی دارد: 79 تا 212 دلار به‌ ازای هر شب؛ اما کنسولگری کانادا به این هتل بسیار نزدیک است و تنها ده دقیقه پیاده و یا هشت دقیقه با تاکسی، با آن فاصله دارد. این هتل با امتیاز 8.9 در سایت بوکینگ، دسترسی آسان به ایستگاه مترو «Levent» و مراکز خرید را برای گردشگران فراهم کرده است. همچنین گردشگران می‌توانند از سرویس‌های مختلفی هم‌چون خدمات درمانی و زیبایی، استخر روباز و سرپوشیده، سالن ورزش، سونا و حمام ترکی این هتل استفاده کنند. هتل «Wyndham grand Istanbul levent» در فاصله 30 کیلومتری از فرودگاه آتاتورک و فاصله 45 کیلومتری از فرودگاه استانبول قرار دارد.

هتل Movenpick

هتل پنج ستاره‌ی موون پیک «Movenpick»، با امتیاز 8.5، در منطقه «Levent» استانبول و در کنار ایستگاه مترو و مرکز خرید «Kanyon»  قرار دارد. این هتل با فضای مدرن و مبلمان لوکس، امکانات متنوعی مانند استخر روباز، سونا،  ماساژ و رستوران با غذاهای مدیترانه‌ای، سوییسی و ترکی مدرن را به مسافرین ارائه می‌کند. فرودگاه استانبول در فاصله 45 کیلومتری از این هتل قرار دارد. هتل Movenpick در نزدیکی کنسولگری کانادا است و تنها با ده دقیقه پیاده‌روی‌ و سه دقیقه نشستن در تاکسی می‌توانید خود را به آن مکان برسانید. بازه قیمت این هتل برای اتاق‌های معمولی از 71 تا 128 دلار برای هر شب است.

هتل Grand cevahir

ارزان‌ترین هتل‌های آنکارا و استانبول نزدیک به سفارت کانادا

ارزان‌ترین هتل‌های آنکارا و استانبول نزدیک به سفارت کانادا

با اقامت در هتل گرند جواهر «grand cevahir» می‌توان طی یازده الی پانزده دقیقه با تاکسی به کنسولگری کانادا رسید. علاوه بر این ویژگی، مسافرین با اقامت در این هتل، با امتیاز 7.7 در سایت بوکینگ، می‌توانند از خوردن غذاهای خوشمزه ترکی و مدیترانه‌ای در رستوران سلطان به همراه نوشیدنی‌های تازه در بالکن این رستوران لذت ببرند. فرودگاه استانبول در فاصله 46 کیلومتری از این هتل قرار دارد. هتل grand cevahir پنج ستاره است و با ارائه امکاناتی مانند استخر روباز، استخر سرپوشیده و مرکز بدنسازی، در سه کیلومتری میدان تقسیم و یک کیلومتری مرکز خرید «Cevahi» قرار دارد. بازه قیمت این هتل برای اتاق‌های معمولی بین 66 تا 103 دلار برای هر شب است.

در آخر باید گفت با اقامت در هر کدام از هتل‌های بالا، به دلیل نزدیکی به سفارت و کنسولگری کانادا؛ می‌توان در بخش مهمی از هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد. هر هتل امکانات و فضای به خصوصی دارد و با توجه به سلیقه و بودجه مسافران، می‌تواند مورد مناسبی باشد؛ اما به صورت کلی، به نظر می‌رسد اقامت در هتل‌های آنکارا به دلیل قیمت پایین‌تر نسبت به هتل‌های استانبول، گزینه مناسب‌تری هستند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار