gardeshban.ir

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از نامگذاری شهرستان‌های یزد در ایام نوروز خبر داد و گفت: به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری هر یک از شهرستان‌های یزد هر کدام از روزهای نوروز از دوم تا یازدهم فروردین ماه به یکی از این شهرستان‌ها اختصاص داده شد.
کد خبر: ۲۳۳۸۰
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
هما خورشیدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به نام‌گذاری ۱۰ روز ابتدایی فروردین به نام شهرستان‌های یزد، اظهار کرد: از دوم تا یازدهم فروردین، هر روز به نام یکی از شهرستان یزد نام‌گذاری شده به طوری که هر شهرستان در روز خود علاوه بر اجرای برنامه‌های بومی و محلی به معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری خود می‌پردازد.

وی در این باره تصریح کرد: دوم تا یازدهم فروردین به ترتیب به نام شهرستان‌های اردکان، میبد، ابرکوه، اشکذر، بافق، خاتم، تفت، مهریز، یزد و بهاباد نام‌گذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی استان یزد، خورشیدی از نظارت روزانه روسا دو کمیته از ستاد اجرایی خدمات سفر بر اجرا برنامه‌های هر شهرستان در ایام نوروز خبر داد و گفت: کمیته‌های حمل‌ونقل، امداد و نجات، ارزیابی عملکرد، اطلاع رسانی و تبلیغات، نظارت و تنظیم بازار، روستایی و شوراها، استان و رفاه، برنامه‌ریزی و آمار، خدمات بهداشتی و امور شهری و شوراها از کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در استان یزد هستند.




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار