gardeshban.ir

اسلامی گفت: از ابتدای دولت تا کنون ۱۰ میلیون به ظرفیت‌های فرودگاه اضافه شده و تا پایان سال ۱۰ میلیون دیگر اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۵۱۹
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 04
گردشبان (gardeshban.ir) :

محمد اسلامی در مراسم افتتاح ترمینال فرودگاه ملارد که از طریق ویدئو کنفرانس که با حضور رئیس جمهور برگزارشده بود با اشاره به مزیت‌های ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی لامرد که آماده افتتاح توسط رئیس‌جمهور است، درباره پروژه‌های فرودگاهی کشور، توضیح داد: در این حوزه ۱۵ پروژه از جمله پروژه ترمینال جدید فرودگاه لامرد به بهره‌برداری رسید و ۲۰ پروژه نیز تا پایان امسال و پایان عمر دولت افتتاح می‌شود و ظرفیت فرودگاهی کشور را تا ۱۰ میلیون مسافر افزایش می‌دهد.

او افزود: این پروژه‌های فرودگاهی شامل ترمینال مسافری، باند پرواز، برج مراقبت، سیستم راداری، سیستم ناوبری وغیره است که افزایش ظرفیت، توسعه ایمنی و سلامت پرواز را به دنبال خواهد داشت.

اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های توسعه فرودگاهی کشور در دولت یازدهم و دوازدهم شتاب خوبی گرفته است گفت:  از ابتدای دولت تاکنون ۱۰ میلیون به ظرفیت پذیرش مسافر در فرودگاه‌های کشور افزوده شده است.

اسلامی تاکید کرد: ارزش سرمایه گذاری‌ها حدود دو هزار میلیارد تومان بوده است که در ۱۵ فرودگاه اجرا شده است. تا پایان سال ۱۳۹۹ نیز ۱۰ میلیونِ دیگر نیز به ظرفیت فرودگاه‌های کشور افزوده خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار