gardeshban.ir

استاندار همدان گفت: استان همدان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت زرد قرار گرفته است و باید بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.
کد خبر: ۲۷۸۳۰
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 31
گردشبان (gardeshban.ir) : سیدسعید شاهرخی ظهر شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه وضعیت استان‌های همجوار همدان ما را موظف می‌کند با توجه به بازگشایی‌های صورت گرفته، نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به صورت جدی رعایت کنیم، گفت: اگر مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مجالس عروسی و بیان اینکه مردم باید مراقب باشند با بی توجهی به طرح فاصله گذاری فیزیکی، مراسم عروسی به مراسم عزا تبدیل نشود، گفت: دستگاه‌های متولی نظارت جدی‌تر و پیگیری بیشتری بر رعایت پروتکل‌ها و موارد خاص همچون فعالیت تالار‌ها داشته باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه باید بتوانیم ضمن رعایت نکات بهداشتی، با شرایط کرونایی زندگی کنیم، گفت: وضعیت استان همدان در مجموع در خصوص شیوع کرونا زرد است و فامنین و کبودرآهنگ نسبت به هفته گذشته، به سوی بهبودی پیش رفته‌اند.

شاهرخی با بیان اینکه از مردم استان همدان درخواست داریم، با صبر و شکیبایی، نهایت همکاری را با مراجع مرتبط داشته باشند؛ گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید موردتوجه باشد.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار