gardeshban.ir

همه گیری ویروس کرونا شیوه سفر مردم در آینده نزدیک را تغییر می دهد، زیرا مسافران به دنبال به حداکثر رساندن لذت خود و در عین حال به حداقل رساندن ریسک ابتلا هستند.
کد خبر: ۲۷۸۸۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۹-1399 April 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
در اینجا برخی از روندهای برتر سفر برای نیمه دوم سال ۲۰۲۰ ارائه شده است.

۱- سفرهای جاده ای

 تقاضای مسافرت هوایی در تابستان امسال به طرز چشمگیری کاهش یافته است، اما مطمئناً علاقه به سفرهای جاده ای بیشتر از حد معمول است زیرا اکثر مسافران اعلام کرده اند که در حال حاضر آنها ایمن ترین سفر را در وسیله نقلیه شخصی خود احساس می کنند.

۲- پارک های ملی

 پارک های ملی در حال شروع به کار هستند و مطمئناً در میان مقصد های محبوب تابستان امسال قرار دارد. امن و مقرون به صرفه، سرزمین های حفاظت شده، تجربیات یک بار در طول زندگی را در حیاط خلوت خود به مسافران ارائه می دهد.

۳- سفرهای داخلی

 محدودیت سفر و نگرانی های سلامتی بسیاری از مسافران را ترغیب به ماندن در کشور و شهر خود در هفته ها و ماه های آینده خواهد کرد. سواحل، کوه ها و شهرهای کوچک جذاب بسیار مورد تقاضا خواهند بود. بازدید از اماکن نزدیک به خانه همچنین به مسافرین اجازه می دهد تا مسافرت های کوتاه را بیشتر انجام دهند.

۴- سفر کوله پشتی

مسافرین با کوله پشتی، اولین کسانی خواهند بود که به سفرهای بین المللی باز می گردند. این گروه جوان، مجرد و غالباً مرد هستند. مسافرین با کوله پشتی آگاه از بودجه می توانند از هتل ها و خوابگاه های با تخفیف بهره مند شوند.

۵- بیمه سفر

به احتمال زیاد از این به بعد بسیاری از مردم سفرهای خود با بیمه مسافرتی محافظت می کنند. طبق مطالعه جدیدی که توسط نردوالت انجام شده، ۴۵ درصد از مسافران ایالات متحده احتمالاً برای سفرهای آینده بیمه سفر خریداری می‌کنند.

۶- رزرو انعطاف پذیر

مسافران اکنون بیش از هر زمان دیگری اطمینان و آرامش را می خواهند و بسیاری از شرکت ها، از جمله خطوط کروز، هتل ها و خطوط هوایی، توجه کرده اند و سیاست های انعطاف پذیر رزرو را اجرا می کنند که امکان تغییر در لحظه‌های آخر و لغو بدون جریمه را فراهم می آورد.

۷- مشاوران سفر

تقریباً مانند بیمه مسافرتی، بیماری همه گیر کرونا اهمیت کار با یک مشاور سفر قابل اعتماد را برجسته کرده است که می تواند باعث صرفه جویی در وقت، پول و استرس شما شود و به شما کمک کند با موفقیت از هر بخش غیر منتظره از ابتدا تا انتهای سفر خود عبور کنید.



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار