gardeshban.ir

شورای جهانی سفر و جهانگردی (WTTC) اعلام کرد هم اکنون و با اصافه شدن فیلیپین به لیست کشورهای امن، ۱۰۰ مقصد گردشگری مهر سفرهای ایمن این سازمان را دریافت کرده اند.
کد خبر: ۳۲۰۷۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹-1399 July 15
گردشبان (gardeshban.ir) :

WTTC اولین مهر جهانی گواهینامه ایمنی و بهداشت جهانی را در اوایل سال جاری راه اندازی کرد و اکنون این مجوز توسط مقاصد سفر محبوب مانند برمودا، مالدیو، مونته نگرو، نامیبیا و اوگاندا مورد استفاده قرار می گیرد.

تمبر سفرهای ایمن WTTC گردشگران را قادر می سازد مقاصدی را در سرتاسر جهان که جدیدترین پروتکل های بهداشتی و بهداشتی استاندارد را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در پیش گرفته اند، تشخیص دهند.

گلوریا گوارا، رئیس WTTC، گفت: "ما خوشحالیم که می بینیم ابتکار ما باعث چنین موفقیت بزرگی شده است و توسط گردشگران مختلف از گوشه و کنار جهان مورد استفاده قرار می گیرد. ۱۰۰ مقصدی که اکنون با افتخار از تمبر ایمنی این سازمان استفاده می کنند با هم همکاری می کنند تا اعتماد مشتریان را در سراسر جهان بازسازی کنند. "

گوارا ادامه داد: ما در لیست خود، فیلیپین، مقصد باورنکردنی و خانه برخی از زیباترین جزایر جهان، را به عنوان صدمین مقصد دارای تمبر ایمنی داریم و این کشور به کشورهایی نظیر ترکیه، مصر، اندونزی و کنیا اضافه شده است.

دستورالعمل های WTTC همچنین مورد حمایت سازمان جهانی جهانگردی سازمان ملل متحد (UNWTO) قرار گرفته است و با کمک سازمان بهداشت جهانی (WHO) و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) تهیه شد.

ماه گذشته، WTTC و اتاق بازرگانی بین المللی (ICC) به طور مشترک توصیه هایی را برای مشاغل منتشر کردند که به دنبال بازگشایی ایمن در میان شیوع بیماری همه گیر کرونا هستند.


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار