gardeshban.ir

تفاوت بین پروازهای بیزنس کلاس و فرست کلاس چیست؟ با وجود اینکه تفاوت چندانی در زمان پروازهای بیزنس کلاس و فرست کلاس وجود ندارد، اما مسافرانی که در پروازهای فرست کلاس حضور دارند، معتقدند که هم سریعتر است و هم آسایش و راحت بیشتری دارند.
کد خبر: ۳۸۳۹۸
تاریخ انتشار : شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۰-1400 January 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
جالب است بدانید حتی خدمه پرواز نیز پروازهای فرست کلاس را ترجیح می دهند. با وجود اینکه هر دوی این پروازها جزو پروازهای لوکس محسوب می شوند، اما در این مطلب قصد داریم تفاوت میان پرواز بیزنس کلاس و فرست کلاس را شرح دهیم.

توجه داشته باشید:

– تفاوت میان پرواز بیزنس کلاس و فرست کلاس به اندازه تفاوت میان اکونومی کلاس با فرست کلاس نیست، اما همچنان تفاوت هایی دارد. اما زمانی که بلیط می خرید این تفاوت ها می تواند ارزشمند باشد و در تصمیم گیری تان اثر بگذارد.

– در آسیا و دیگر کشورها، سالن های فرست کلاس در سطح متفاوتی قرار دارند، اما در بیشتر فرودگاه ها، شما چه پروازتان بیزنس کلاس باشد یا فرست لاس، در سالن ها مشابه منتظر خواهید ماند.

– در برخی از ایرلاین ها، صندلی های مسافران پرواز های فرست کلاس به تخت تبدیل می شوند یا جایگاه خصوصی ویژه خود را دارند، این در حالی که است در پروازهای بیزنس کلاس فضای خصوصی برای شما وجود ندارد.

– غذا و و نوشیدنی در پروازهای بیزنس کلاس معمولا در سطح یک رستوران هستند اما در پروازهای فرست کلاس می توانند مانند رستوران هایی باشند که ستاره میشلن دارند.

پول بیشتر ، خدمات و امکانات بیشتر

با وجود اینکه تفاوت های بین پروازهای بیزنس کلاس و فرست کلاس مانند تفاوت میان اکونومی کلاس با  این دو پرواز نیست، اما همچنان نکاتی در این پروازها وجود دارد که باعث می شود یکی را انتخاب کنید. در مجموع باید بدانید که قیمت بلیط هواپیما برای پرواز فرست کلاس دو برابر پرواز بیزنس کلاس است، البته این مسئله با توجه به مسیر و ایرلاین می تواند تفاوت قابل توجهی داشته باشد.

زمان انتظار

سالن های انتظار پروازهای بیزنس کلاس و فرست کلاس میتواند از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد. بهترین سالن ها در آسیا، اروپا و استرالیا قرار دارند. برخی از سالن های فرست کلاس در آمریکا نیز در حال بهتر شدن هستند. به ویژه سالن هایی که توسط ایرلاین های خارجی در این کشوراداره می شوند.

پرواز لوفت هانزا در فرانکفورت یکی از خاص ترین سالن ها را به مسافران فرست کلاس اختصاص داده است، به این ترتیب آنها می توانند ترمینال اصلی را رها کرده و به ترمینال خودشان بروند. در مقابل، پروازهای بیزنس کلاس یک محل ساکت برای کار و استراحت، با وای فای پرسرعت، صندلی های راحت و اسنک ارائه می دهند.

سطح راحتی و آسایش

پروازهای بیزنس و فرست کلاس هر دو امکانات لوکس به مسافران ارائه می دهند تا آسایش و فضای خصوصی را برای آنها حفظ کنند. برای اینکه تصمیم بگیرید پرواز بیزنس کلاس را انتخاب کنید یا فرست کلاس، به این نکات توجه کنید؛ آیا صندلی شما به یک تختخواب تبدیل می شود؟ کابین شما چه شکلی است؟ چقدر به مسافران دیگر نزدیک خواهید بود؟ آیا یک تخت دو نفره یا یک صندلی و یک تخت خواهید داشت؟

غذا و نوشیدنی

این بخشی است که تفاوت عمده ای میان بیزنس کلاس و فرست کلاس را مشاهده خواهید کرد. غذاهای پروازهای بیزنس کلاس اغلب با کیفیت غذاهای رستورانی هستند، بنابراین غذا خوردن در این پروازها به ندرت یک تجربه منحصر به فرد است.

این در حالی است که در پروازهای فرست کلاس، مشتریان غذاهای سرآشپزهای مشهور را تجربه می کنند. سرآشپزهایی که در رستوران های دارای ستاره میشلن کار می کنند و تجربه ای متفاوت را به مسافران پروازهای فرست کلاس ارائه می دهند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار