gardeshban.ir

بنا بر اعلام کاخ سفید، از روز سه‌شنبه محدودیت‌هایی برای سفر از هند به آمریکا اعمال می‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۴۸
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰-1400 February 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
همزمان با اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا در هند، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد از روز سه‌شنبه محدودیت‌هایی بر سفر از هند به آمریکا اعمال خواهد شد.

کاخ سفید می‌گوید، با توصیه مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های آمریکا تصمیم گرفته است تا محدودیت‌هایی بر ورود مسافران و افراد از هند به ایالات متحده اعمال کند.

جن ساکی گفته است با توجه به افزایش فوق العاده تعداد افراد مبتلا به کووید ۱۹ در هند و همچنین گونه‌های جهش‌یافته متفاوت این بیماری، این محدودیت‌ها اجرا خواهد شد.

با اعلام ۳۸۶ هزار و ۴۵۲ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید، آمار کل مبتلایان به این بیماری در هند به بیش از ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت هند هم روز جمعه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۴۹۸ نفر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و شمار کل تلفات به بیش از ۲۰۸ هزار نفر رسیده است.

این در حالی است که کارشناسان معتقدند شمار مبتلایان و کسانی که بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند بسیار بیشتر از آمار رسمی است.

تصمیم دولت آمریکا یک روز پس از گفت‌وگوی تلفنی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده با نارندرا مودی، نخست وزیر هند اتخاذ شده است.

بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران، انگلیس و اتحادیه اروپا پروازها از مبدا و یا به مقصد هند را متوقف کرده‌اند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار