gardeshban.ir

استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی در ۳۳۷ شهر کشور مجوز فعالیت نخواهند داشت.
کد خبر: ۳۹۷۷۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰-1400 February 14
گردشبان (gardeshban.ir) :

طبق جدول جدید گروه‌های شغلی که از ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۰ ابلاغ شده است، فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته در رشته‌های مختلف در فهرست مشاغل گروه یک اعلام شده است تا این‌گونه مجوز فعالیت آن‌ها در تمامی شهرستان‌ها حتی در شرایط قرمز صادر شود.

هم‌چنین استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته‌اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.

از امروز تعداد شهرستان‌های قرمز به ۱۰۲ شهرستان کاهش یافته است و علاوه‌ بر آن ۲۳۵ شهرستان نارنجی و ۱۱۱ شهرستان زرد هستند، همچنین با افزایش مبتلایان در استان سیستان و بلوچستان، تعداد شهرستان‌های آبی به صفر رسید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، شهرستان‌های دهاقان (اصفهان)، بوشهر، تنگستان و جم (بوشهر)، نهبندان (خراسان جنوبی)، ایذه و باغ‌ملک (خوزستان)، طارم و ماه‌نشان (زنجان)، خاش، زابل، زاهدان و نیک‌شهر (سیستان و بلوچستان)، خرامه، خرم‌بید، سپیدان، قیر و کارزین و مرودشت (فارس)، دهگلان و سقز (کردستان)، رودبار جنوب و عنبرآباد (کرمان)، روانسر (کرمانشاه)، باشت (کهگیلویه و بویراحمد)، کردکوی و کلاله (گلستان)، بستک، جاسک و میناب (هرمزگان) از امروز در وضعیت قرمز قرار گرفتند.


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار