gardeshban.ir

«گردشگری برای رشد فراگیر» به عنوان شعار روز جهانی گردشگری در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.
کد خبر: ۴۲۶۶۴
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰-1400 April 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
شعار روز جهانی گردشگری اعلام شد

همه‌گیری ویروس کرونا با تأثیر گسترده اجتماعی و اقتصادی همراه بوده و به اقتصادهای توسعه‌یافته و در حال توسعه آسیب وارد کرده و در این میان گروه‌های حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر بیشترین زیان و صدمه را متحمل شده‌اند. 

آغاز دوباره گردشگری به شروع بهبود و رشد کمک خواهد کرد و ضروری است همگان به شکلی گسترده و منصفانه از مزایای آن بهره‌مند شوند. 

بنابراین سازمان جهانی گردشگری (UNWTO ) شعار «گردشگری برای رشد فراگیر» را به عنوان شعار روز جهانی گردشگری در سال ۲۰۲۱ انتخاب کرده است.

این فرصتی است تا فراتر از آمار گردشگری نگاه کنیم و تصدیق کنیم که در پشت هر  آمار و ارقامی، یک شخص قرار  دارد. سازمان جهانی گردشگری از کشورهای عضو خود و همچنین آژانس‌های خواهر سازمان ملل متحد، مشاغل و افراد مختلف دعوت کرده تا این قابلیت منحصر به فرد صنعت گردشگری را جشن بگیرند که بر اساس آن هیچ‌کس پس از شروع دوباره گردشگری  و نگاه به آینده، عقب نخواهد ماند.

روز جهانی جهانگردی هرساله در تاریخ ۲۷ سپتامبر و با هدف افزایش آگاهی از ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی این صنعت و سهم آن در دستیابی به اهداف توسعه پایدار، جشن گرفته می‌شود. 

بنابراین UNWTO جهان را تعیین کرده است
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار