gardeshban.ir

کارشناس هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و رگبار باران خواهد بود.
کد خبر: ۴۳۲۱۹
تاریخ انتشار : شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۰-1400 May 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه در دو روز آینده در استان‌های گیلان، مازندران ،گلستان، اردبیل، آذربایجان‌ شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، قزوین، ارتفاعات البرز مرکزی شاهد بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود گفت: همچنین در استان‌های البرز، تهران و سمنان در این دو روز رگبار، رعد و برق و وزش باد  پیش بینی می شود.

او ادامه داد: تا روز دوشنبه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و جنوب فارس ، رگبار ، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان توضیح داد: روز سه‌شنبه در برخی نقاط شمال غرب کشور، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز در استان‌های گیلان ،مازندران گلستان ، بارش پراکنده و وزش باد خواهیم داشت.

او بیان کرد: روز چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و در استان‌های مازندران، البرز، تهران به ویژه در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: از روز دوشنبه تا پایان هفته روند دما در نیمه شمالی کشور افزایش  می یابد که این افزایش دما در شمال غرب ، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور  بین ۵ تا ۱۰ درجه خواهد بود.

او یادآور شد:در ۵ روز آینده در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی و همچنین بخش‌هایی از مرکز کشور به ویژه در جنوب سمنان، جنوب تهران، شمال اصفهان، قم و مرکزی ، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

کارشناس هواشناسی درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری است و  در بعد از ظهر وزش باد و رگبار باران پیش‌بینی می‌شود . بیشترین دمای پایتخت به ۳۵ درجه و کمترین آن به ۲۵ درجه می رسد.


باشگاه خبرنگاران



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار