gardeshban.ir

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: بنا به دستور ستاد ملی مدیریت کرونا و اعلام کشور عراق، تردد زایران اربعین از طریق مرز زمینی از جمله شلمچه به هیچ وجه ممکن نیست.
کد خبر: ۴۴۸۴۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمد حیاتی، فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: بنا بر آنچه گفته شد تمامی زائرانی که به صورت انفرادی و یا گروهی برای رفتن به عتبات عالیات به سمت شلمچه می آیند توسط نیروی انتظامی به شهرهایشان باز گردانده می شوند.

او با تاکید بر بسته بودن مرز شلمچه برای عبور زائران اربعین به عراق افزود: هیچ  امکانی برای پذیرایی از زائران در این مرز مهیا نشده است.

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر هرگونه فعالیت در فضای مجازی تحت عنوان تورهای زیارتی اربعین حسینی را غیر قانونی خواند و از مردم خواست تا به تبلیغات شرکتهایی که مدعی برقراری تورهای زیارتی از طریق مرز زمینی هستند به هیچ وجه اعتماد نکنند.

به گفته ی حیدری؛ تنها گروه‌های هفتگانه شامل بیماران اتباع خارجی، گروه دانشجویی، گروه خدمات فنی و مهندسی کشور عراق، تجار و بازرگانان و مقامات سیاسی مجاز به تردد از مرز شلمچه هستند.

او تصریح کرد: نظارت بر ممنوعیت تردد زائران اربعین با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا از سوی نیروهای امنیتی، انتظامی و مرزی دو کشور ایران و عراق شدت یافته است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار