gardeshban.ir

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در حکمی «محمدحسین صوفی» را به عنوان رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی منصوب کرد.
کد خبر: ۴۶۹۶۷
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰-1400 August 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
در حکم سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خطاب به محمدحسین صوفی آمده است: به استناد ماده هفده اساسنامه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و مصوبه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده مورخ ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

در این حکم انتصاب آمده است: تسهیل روند گردشگری، فراهم آوردن زمینه‌های لازم جهت آسایش و تامین حوایج و تسهیل مسافرت صاحبان وسائط نقلیه ایرانی به خارج از کشور و جهانگردان سایر کشورها که با وسائط نقلیه خود به کشور سفر میکنند یا قصد عبور از مرزهای ایران را دارند، معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کشور و توسعه و تعمیق فرهنگ گردشگری، اتومبیلرانی و ایمنی سفر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات در سیستم‌های مدیریت و بهره‌برداری، تسهیل ارائه خدمات بیمه‌ای مالی و اعتباری فراهم کردن زمینه جذب اعضاء به‌منظور برخورداری آنان از خدمات گردشگری فرهنگی، هنری ورزشی و اعتباری، از اهم شاخص‌هایی است که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و سازماندهی مناسب در چارچوب وظایف و ماموریت‌های کانون مطابق با اساسنامه با همکاری سایر حوزه‌های ذیربط وزارتخانه جهت تحقق اهداف کانون و توسعه گردشگری کشور برای تحقق آنها اهتمام لازم شود.

محمدحسین صوفی دارای کارشناسی ارشد مدیریت برنامه‌ریزی، لیسانس علوم تربیتی با گرایش مدیریت آموزشی مدرک DBA و مدیریت عالی کسب و کار از وزارت علوم است و عضویت در هیات علمی دانشگاه صدا و سیما و تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، تهران شمال و همدان را در کارنامه دارد.

نقش پررنگ کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در برنامه‌های آتی وزارت میراث‌ فرهنگی

مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ظهر روز چهارشنبه (۱۲آبان‌) با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، وزارت میراث‌ فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌ دستی در محل سالن جلسات این کانون برگزار و محمدحسین صوفی رسما به‌عنوان مدیرعامل جدید کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی معرفی و از تلاش‌ها و اقدامات حسین اربابی مدیرعامل پیشین کانون قدردانی شد.

دارابی در این مراسم از برنامه‌های جدید کانون برای دوران پساکرونا خبر داد و گفت: کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی نقش اساسی در برنامه‌های پیش‌ رو دارد و نقطه اصلی اجرای بسیاری از برنامه‌های وزارتخانه است.

 قائم مقام وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی با قدردانی از مدیرعامل پیشین کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به معارفه مدیرعامل جدید پرداخت و گفت: آقای صوفی فردی خوش اخلاق، توانمند و مدیری دانا است که از سابقه طولانی‌مدت مدیریت برخوردار است و با تجربه‌ای که دارد موضوعات مرتبط با کانون را به خوبی پیش خواهد برد.

معاون میراث فرهنگی کشور، توسعه، تحول و نوگرایی را مساله اصلی که باید مورد توجه قرار گیرد دانست و گفت: در دوران پساکرونا برنامه‌های جدیدی را در دست اقدام داریم که با قوت آنها را ادامه خواهیم داد. در برنامه‌هایی که داریم، کانون نقش اساسی دارد و نقطه اصلی اجرای بسیاری از برنامه‌ها در دوران جدید کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی است.

محمدحسین صوفی، مدیرعامل جدید کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: مدتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بودم؛ در آن زمان اداره جهان‌گردی را نیز داشتیم و با این حوزه آشنایی دارم. امیدوارم بتوانم با لطف خدا و کمک همکارانم ماموریت‌ها و وظایفی که بر عهده من گذاشته شده است، به خوبی انجام دهم.

به‌ گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث‌ فرهنگی، گرشگری و صنایع‌ دستی، حسین اربابی مدیرعامل پیشین کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی نیز طی سخنانی در این مراسم با اشاره به رویکرد جدید وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، اظهار کرد: مهندس ضرغامی مدیر توانمندی است و همکاری با او افتخار بزرگی به حساب می‌آید.



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار