gardeshban.ir

شرکت خدمات مسافرتی رسپینا به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان سرویس های مسافرتی از جمله بلیط انواع هواپیما ، قطار و اتوبوس ارائه دهنده کلیه خدمات گردشگری مانند تور های یک روزه، تور با قطار و تورهای گروهی نیز میباشد. شما به کمک پشتیبانی 24 ساعته در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید اقدام به استرداد و بلیط و عودت وجه کنید
کد خبر: ۴۷۵۹۲
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰-1400 August 29
گردشبان (gardeshban.ir) : بنابر اعلام رسپینا، چهارشنبه 26 آبان مسافران پرواز شیراز مشهد به دلیل نقص فنی هواپیما،  با هواپیمای جایگزین عازم مشهد شدند.

در این خصوص مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کاسپین می گوید: هواپیمای این مسیر بعد از نقص فنی به فرودگاه شهید دستغیب بازگشت و دقایقی بعد به وسیله ی هواپیمای جایگزین، مسافران به مشهد منتقل گشتند.

مهدی علیاری در ادامه افزود: هواپیمای (MD) شرکت هواپیمایی کاسپین ساعت 20:35 دقیقه با 150 مسافر فرودگاه شیراز را ترک کرد. بعد از مدتی، به علت نقص فنی و با تشخیص خلبان، به فرودگاه بازگشت. وی با عذرخواهی از مسافران به دلیل مشکل پیش امده عنوان نمود: به دلیل جلوگیری از معطل شدن مسافران، هواپیمای جایگزین از تهران به شیراز اعزام شد و مسافران را به مقصد مشهد منتقل کرد.

این اولین بار نیست که نقص فنی باعث تاخیر در پرواز های داخلی می شود. یکماه پیش نیز مسافرانی که بلیط هواپیما اهواز مشهد را تهیه کرده بودند، 10 دقیقه  بعد از سوار شدن به پرواز شاهد نقص فنی در موتور شماره 2 هواپیما بودند. همین امر سبب شد تا با اعلام خلبان، هواپیما به فرودگاه با 115 مسافر بازگردد.

تمامی این اتفاقات نشان گر فرسوده بودن هواپیماهای ناوگان هوایی کشور است و می بایست مسوولین مربوطه هر چه سریع تر در جهت رفع این مهم اقداماتی را انجام دهند. البته یکی از برنامه هایی که وزیر راه و شهرسازی به آن اشاره کرد، نوسازی ناوگان هوایی کشور بود. حال می بایست منتظر ماند تا زمان اعمال این تغییرات در این صنعت پرمتقاضی را مشاهده کنیم.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار