gardeshban.ir

با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در طول امروز ( ۳دی ماه) با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار جوی طی ساعات گذشته در بیشتر مناطق، کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
کد خبر: ۴۸۹۳۴
تاریخ انتشار : جمعه ۰۳ دی ۱۴۰۰-1400 October 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
 بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح روز جمعه (۳ دی ماه) با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار جوی طی ساعات گذشته و نیز کاهش ترافیک صبحگاهی در روز تعطیل، در بیشتر مناطق برقراری وضعیت قابل‌قبول مورد انتظار است.

به‌تدریج با افزایش ناپایداری جوی در طول روز بر تندی باد افزوده شده و شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌های هوا فراهم خواهد شد. وزش باد نسبتاً شدید همراه با احتمال بارش تا اواخر وقت جمعه سبب کاهش غلظت ذرات معلق و در نتیجه برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق خواهد شد.

صبح روز شنبه ( ۴ دیماه) با آغاز تردد خودروها در نخستین روز هفته تاحدودی بر غلظت آلاینده‌ها افزوده خواهد شد. استمرار شرایط ناپایدار جوی و وزش باد مؤثر در طی روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد. شرایط مساعد جوی تا ساعات پایانی شنبه ادامه خواهد یافت و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «نیتروژن دی اکسید » با میانگین ۶۴ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۵۷ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار