gardeshban.ir

تورهای نوروزی یکی از پر طرفدارترین تورهایی است که بسیاری از مردم علاقمند به شرکت در این تورها می باشند.
کد خبر: ۵۱۵۳۲
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰-1400 December 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
ارزان ترین تورهای نوروزی خارجی


تورهای نوروزی یکی از پر طرفدارترین تورهایی است که بسیاری از مردم علاقمند به شرکت در این تورها می باشند. ایام نوروز از زمان های قدیم اهمیت زیادی داشته و مردم در اول سال جدید، علاقمند به سفر به مقاصد گردشگری خارجی و داخلی می باشند.

 وجود مقاصد مختلف، امکانات و زیرساخت های گوناگون گردشگری، جاذبه های گردشگری و بسیاری از دلایل دیگر باعث می شود که افراد به فکر سفر باشند. بسیاری از آژانس های مسافرتی تورهای نوروزی مختلفی را به گردشگران ارائه می دهند تا بتوانند بهترین مقصد را با توجه به شرایط خودشان انتخاب نمایند. 

در ایام پیک و شلوغ، سفرهای گردشگری مورد توجه افراد قرار گرفته و بسیاری از مراکز تفریحی فعال می باشند. هر ساله در کشورمان قبل از فرارسیدن نوروز، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کشور اقدام به تنظیم برنامه های مختلف سفر می نمایند و جهت سهولت در کسب اطلاعات لازم راه های ارتباطی مختلفی را در اختیار عموم مردم قرار می دهند.

 سفرهای زمینی و تورهای نوروزی طرفداران زیادی داشته و همواره مورد توجه قشر بزرگی از جامعه می باشد. گفتنی است که سفرهای زمینی با توجه به مقصد مورد نظر (داخلی یا خارجی) با استفاده از انواع اتوبوس های وی آی پی شکل می گیرد.

 اتوبوس های vip از نظر راحتی در سطح مطلوبی قرار داشته و آژانس های هواپیمایی و گردشگری اقدام به برگزاری انواع تورهای زمینی خارجی با استفاده از این اتوبوس ها می نمایند.  قابل ذکر است که تورهای نوروزی زمینی علاوه بر مقاصد داخلی، برای کشورهای مختلفی از جمله ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و گرجستان اجرا می شوند.

 علت استفاده بیشتر افراد از تورهای زمینی، ارزان بودن نرخ تورها می باشد. علاوه بر ارزان بودن و داشتن قیمت ارزان تورهای زمینی، استفاده از طبیعت و مناظر زیبا و جاذبه های مختلف، مورد توجه بسیاری از گردشگران می باشد.

با شرکت در تورهای گروهی می توانید با افراد گوناگونی آشنا شده و از فرهنگ ها و آداب و رسوم سایر قومیت ها نیز استفاده نمایید. امروزه گروه های گردشگری مختلفی برای تحقق اهداف مختلفی اقدام به سفر می نمایند. این گروه ها شامل مسافرین با سنین مختلف می باشد.

 معمولا گروه های جوان برای سفرهای طبیعت گردی و کوه نوردی و سفرهای ماجراجویانه برنامه ریزی می کنند و افراد میان سال نیز برای مشاهده آثار فرهنگی و تاریخی کشورهای مختلف برنامه سفر خودشان را تنظیم می کنند. 

مقاصد مختلف گردشگری برای تورهای نوروزی 

در این قسمت به معرفی چهار مقصد خارجی برای تورهای عید نوروز پرداخته و شرایط سفر و جاذبه های مختلف آن را به شما خواهیم گفت:

تور زمینی وان ترکیه 

تور زمینی نخجوان 

تور زمینی ارمنستان 

تور زمینی آنتالیا

ارزان ترین تورهای نوروزی خارجی


تور وان نوروزی

کشور ترکیه، آذربایجان و ارمنستان جزو مقاصد اصلی توریستی در ایام نوروز محسوب می شوند. یکی از نزدیک ترین شهرهای ترکیه از ایران، وان می باشد. راه های دسترسی به وان ترکیه از طریق 3 مرز زمینی رازی، بازرگان و سرو می باشد که مرز رازی برای سفر زمینی به علت نزدیکی به ایران، بسیار مناسب است و مرز مسافری ترکیه، مرز رازی می باشد.

یکی از بهترین مرجع های برنامه ریزی و رزرو تور وان نوروز در سایت زیر:


این تور بیشتر به صورت زمینی و با اتوبوس اجرا می شود. مرز رازی خوی از ساعت 9 صبح تا 15 فعالیت داشته و بعد از این ساعت مسافران نمی توانند از مرز عبور کنند. شهر وان شهری کوچک و زیبا می باشد که بزرگ ترین دریاچه آبی ترکیه را در خود جای داده است. دریاچه وان از جمله جاذبه های طبیعی این شهر محسوب می شود.

 شهر وان از نظر تاریخی شهرت زیادی داشته و دارای آثار باستانی از جمله قلعه ها و کاخ ها و کلیساهای بسیار قدیمی می باشد. در کنار دریاچه زیبای وان، می توانید از جاذبه های مختلف این شهر از جمله قلعه تاریخی وان، جزیره زیبای آختامار، قلعه هوساپ و کلیسای قدیمی وان بازدید کنید. 

قلعه تاریخی وان قدمتی چند هزار ساله داشته و در زمان پادشاهی اورارتو بنا شده است. از دیگر جاذبه های طبیعی شهر وان، می توانیم به جزیره آختامار اشاره کنیم. این جزیره دارای یک کلیسای بزرگ و قدیمی نیز می باشد و منظره بسیار زیبایی دارد.

کلیسای موجود در جزیره آختامار از نظر تاریخی قدمتی 1000 ساله داشته و منظره بسیار زیبایی را نیز به وجود آورده است. همچنین داخل کلیسا دارای نقاشی های مختلفی است که شما را حیرت زده خواهد کرد. 

آبشار مرادیه جزو جاذبه های طبیعی شهر وان بوده و در فاصله 80 کیلومتری این شهر واقع شده است. وجود درختان و آبشار بزرگ و محوطه بسیار زیبای این منطقه، باعث شده است که بسیاری از گردشگران برای استراحت و بازدید از طبیعت زیبای این آبشار، راهی این منطقه شوند. 

همان طور که می دانید، شهر وان به شهر گربه ها نیز معروف می باشد و گربه های خاصی دارند. گربه های وان به دارای چشمان رنگی متفاوت از هم هستند و این موضوع برای بسیاری از گردشگران جذاب می باشد.

 جهت نگهداری این نوع از گربه های خاص، یک مرکز نگهداری در این شهر تاسیس شده و مراقبت از این گربه های زیبا در این مرکز صورت می گیرد و گردشگران می توانند به بازدید از خانه گربه ها در هنگام شرکت در تور نوروز وان نیز بپردازند. 

ارزان ترین تورهای نوروزی خارجی

تور نخجوان نوروزی

شهر نخجوان از زیباترین شهرهای کشور آذربایجان می باشد که هر ساله توریست های بسیاری جهت بازدید از جاذبه های گردشگری این شهرها، راهی آذربایجان می شوند. برای رسیدن به نخجوان کافیست با تور به تبریز رفته و از آنجا راهی جلفا شوید.

اطلاعات بیشتر برای رزرو تور نخجوان نوروز سایت زیر را ببینید:

https://faragasht.com/tour/nakhchivan-nowruz-tour/

 بهترین حالت سفر با این تور با اتوبوس های ویژه و زمینی می باشد. فاصله جلفا تا نخجوان 40 کیلومتر بوده و فاصله زیادی با ایران ندارد. طبیعت و آب و هوای این شهر مشابه منطقه شمال غرب ایران بوده و دارای جاذبه های مختلفی از جمله مقبره مومنه خاتون، موزه تاریخ و مردم شناسی نخجوان، مسجد جامع نخجوان و بسیاری از موارد دیگر می باشد. 

از سایر جاذبه های طبیعی و زیبای شهر نخجوان، می توانیم به مواردی از جمله چشمه سیراب و دریاچه باتاباب اشاره کنیم. اگر شما علاقمند به مکان های تاریخی و جاذبه های باستانی هستید، می توانید به غار اصحاب کهف در نخجوان بروید. این مکان متعلق به بابک خرمدین بوده و دارای معماری منحصر به فردی نیز می باشد. 

همچنین بنای 8 ضلعی مومنه خاتون یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر نخجوان می باشد. این بنا دارای سنگ های فیروزه ای بسیار زیبایی می باشد که شما با دیدن آن حیرت زده خواهید شد. برج ساعت نخجوان نیز معروف بوده و دارای ارتفاع 21 متری می باشد که از بسیاری از مناطق مختلف شهر، قابل مشاهده می باشد.

تور آنتالیا نوروزی

آنتالیا نیز از پر مسافرترین شهرهای دنیا در ایام نوروز است. ایرانیان زیادی هر سال به این شهر ساحلی سفر می کنند. از ویژگی های آن علاوه بر ساحل های زیبا و هتل های فوق العاده مدرن می شود به برنامه های شاد و دی جی های ایرانی اسم برد که برنامه های شاد فراوانی را در ایام نوروز برای مسافران اجرا می کنند.

اطلاعات بیشتر برای رزرو تور آنتالیا زمینی نوروز سایت زیر را مشاهده فرمایید:


این تور زمینی و ارزان با اتوبوس های vip  و توریستی اجرا می شوند و معمولا به صورت گروهی می توانید به شهر آنتالیا ترکیه سفر کنید.

ارزان ترین تورهای نوروزی خارجی

تور ارمنستان نوروزی

 ایروان مرکز کشور ارمنستان بوده و برای دسترسی به کشور ارمنستان بایستی به مرز جلفا در تبریز رفته و عازم ایروان شوید. البته قابل ذکر است که استفاده از تور های مسافرتی که توسط آژانس های هواپیمایی و گردشگری تعبیه می شوند، بسیار راحت می باشد.
سفر به ارمنستان به صورت هوایی و زمینی اجرا می شود که مجری اصلی تور ارمنستان نوروز آن سایت زیر است:


 در تورهای نوروزی به ایروان، از جاذبه های مختلفی از جمله میدان جمهوری ایروان، مجسمه مادر، کاسکاد یا هزار پله ایروان، موزه تاریخ ارمنستان، کلیسای جامع سرکیس مقدس و بسیاری از موارد دیگر می توانید بازدید کنید.

 میدان جمهوری ایروان از اصلی ترین میدان های شهر بوده و در مرکز شهر واقع شده است. در بسیاری از مناسبت های فرهنگی و سیاسی، مردم گرد این میدان جمع شده و به اجرای مراسمات رسمی می پردازند. اطراف این میدان بسیار زیبا بوده و به عنوان نماد ارمنستان یاد می شود.

 وجود فضای سبز و فواره های زیبا در اطراف این میدان و قرار گیری در مسیر خیابان های اصلی، جذابیت بازدید این منطقه را چند برابر کرده است. دیگر جاذبه مهم و تاریخی ارمنستان مربوط به مجسمه مادر ایروان می باشد که از آن به عنوان نماد مقاومت یاد می کنند.

 این مجسمه ارتفاع زیادی داشته و در پارک پیروزی ایروان واقع شده است و از همه نقاط شهر قابل مشاهده می باشد. این مجسمه بیانگر رشادت ها و شجاعت های مردم ارمنستان در جنگ جهانی دوم می باشد و به عنوان نماد صلح و شجاعت انتخاب شده است. هزار پله یا کاسکاد نیز مجموعه فضای سبز بسیار زیبایی است که توصیه می کنیم حتما از این پارک بسیار زیبا نیز بازدید داشته باشید.

تورهای نوروزی کشور نخجوان و ارمنستان و معرفی جاذبه های آن 

در این بخش به بررسی تورهای نوروزی نخجوان و ایروان پرداخته و نکات لازم را بیان می کنیم:

مومنه خاتون نخجوان 
موزه مردم شناسی نخجوان 
مسجد جامع نخجوان 
موزه فرش نخجوان 
برج ساعت نخجوان
مجسمه مادر ایروان 
کاسکاد یا هزار پله ایروان 
میدان جمهوری ایروان 
موزه تاریخ ارمنستان 


ثبت نام در تورهای خارجی نوروزی ارزان با مجری اصلی تور

 آژانس های مسافرتی تمامی موارد لازم برای یک سفر خوب و گروهی رو برای شما فراهم می کنند و شما با شرکت در تورهای نوروزی شرکت های مسافرتی، می توانید از مراکز و جاذبه های مختلف مقصد مورد نظر لذت ببرید.

 آشنایی با افراد جدید و برقراری رابطه دوستی، انگیزه سفر گروهی و لذت از آن را مضاعف می کند. 

بنابراین آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر برای عید، تورهای نوروز ویژه و ارزان زمینی و هوایی را به مقاصد گردشگری ارمنستان، آنتالیا و وان ترکیه، نخجوان و باکو تدارک دیده است. همچنین وجود ایمنی و امنیت بالا، راحتی سفر گروهی با اتوبوس های وی آی پی و وجود راهنمای تور و ارائه توضیحات لازم از مزایای استفاده از تورهای خارجی و داخلی این آژانس های مسافرتی می باشند.


رپرتاژ آگهی
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار