gardeshban.ir

سرپرست مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از پیگیری برای رفع مشکلات و آغاز فعالیت مجدد سایت پرواز جزایر ناز خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۰۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۱-1401 January 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
سید مسعود موسوی، افزود: با پیگیری صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد قشم با اعضای شورای تامین شهرستان قشم، فعالیت در این سایت تفریحی‌ورزشی مجدد آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت سایت ناز و به‌منظور نظارت بر چگونگی فعالیت‌های هوانوردی مقرر شد خلبانان زیر نظر موسسه فرهنگی ورزشی رضوان گستر آسمان قشم و مدرسه ورزش‌های هوایی و آبی بادبانی قشم به ارایه خدمات به گردشگران و مسافران اهتمام ورزند.

سرپرست مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: همگرایی دستگاه‌های دست‌اندرکار و استاندارسازی این مراکز با ایجاد اطمینان خاطر و امنیت در بین گردشگران می‌تواند به بهره‌برداری از پتانسیل‌های تفریحی و ورزشی درزمینهٔ گردشگری کمک کند.

موسوی توضیح داد: تا این لحظه با استقبال خوب گردشگران جزیره، تمام تلاش خود را به‌کاربرده‌ایم تا لحظاتی بی‌نظیر بر فراز آسمان قشم  برای علاقه‌مندان به ورزش‌های هوایی خلق کنیم.

جزیره قشم به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره غیرمستقل جهان و بزرگ‌ترین جزیره خلیج‌فارس با یک هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع وسعت در جنوب ایران این روزها میزبان انبوه مسافران ایرانی و خارجی است که با سفر به این جزیره، از هوای کاملاً بهاری و ظرفیت‌های فراوان گردشگری قشم لذت می‌برند.

این جزیره با آغاز تعطیلات پایان سال و حضور انبوه گردشگران و مهمانان رنگ و بوی نوروزی و بهاری به خود گرفته است.

همه ساله با آغاز تعطیلات نوروزی، جزیره قشم مملو از جمعیت گردشگری است که از اقصی نقاط میهن اسلامی با هدف استفاده از هوای کاملا بهاری، سایت های منحصر بفرد گردشگری، سواحل زیبا و بازار مناسب خرید آن، راهی این منطقه در جنوبی ترین نقطه کشور می شوند.

قشم این روزها میزبان انبوه میهمانان و گردشگران از اقصی نقاط ایران و مسافران خارجی است.

ارتباط با مردمان شریف و میهمان دوست جزیره قشم، استفاده از خانه‌های بوم گردی در روستاهای هدف گردشگری، بازدید از موزه لنج سازی گوران، استفاده از سواحل زیبا، خرید از بازارها و مجتمع‌های تجاری، استفاده از مدارس غواصی برای تماشای شگفتی‌های زیبای زیر آب، شنا در سواحل و بهره بردن از ورش‌های مختلف آبی به همراه خرید صنایع دستی بانوان هنرمند جزیره هم از دیگر امتیازات سفر به این جزیره شگفتی‌ها است.

 سفر به قشم از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین‌المللی قشم)، زمینی (سفر با خودروهای شخصی و عمومی از طریق اسکله پهل بندرعباس به اسکله لافت جزیره قشم توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی (از اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری شهر قشم) امکانپذیر است.

جزیره زیبای قشم با فرصت های عالی تجاری، دارای مساحتی ۲.۵ برابر بزرگتر از سنگاپور و بحرین می باشد.

این جزیره با سواحل آرام و پوشیده از شن های سفید و غروب منحصر به فرد به عنوان مروارید خیج فارس شناخته می شود.  

این جزیره زیبا به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار