gardeshban.ir

مشکلات ادامه دار در منطقه آزاد کیش/
بعد از حضور سعید محمد در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، انتصابات او با نقدهای زیادی همراه شد و حتی چند مورد از سرپرست‌ها با دلیل برخی موارد! هیچگاه حکم مدیرعاملی دریافت نکردند.
کد خبر: ۵۲۷۵۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱-1401 January 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
از ابقای مدیران منصوب توسط سرپرست موقت کیش تا جولان بانیان وضع موجود


بعد از حضور سعید محمد در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، انتصابات او با نقدهای  زیادی همراه شد و حتی چند مورد از سرپرست‌ها با دلیل برخی موارد! هیچگاه حکم مدیرعاملی دریافت نکردند.

نوایی لواسانی یکی از انتصابات عجیب سعید محمد بود که از روز اول انتقاد و تعجب دلسوزان را در پی داشت. هرچند حکم سرپرستی او هیچگاه تبدیل به مدیرعاملی نشد اما وی در مدت کوتاه حضور خود انتصاباتی داشته که متاسفانه این افراد کماکان در سازمان منطقه آزاد کیش مشغول به فعالیت هستند.

 پس از کنار گذاشته شدن لواسانی و حضور مهدی کشاورز مدیرانی که در دوران سرپرستی لواسانی با فوریت و بدون کارشناسی انتصاب شده‌اند کماکان در جایگاه خود مشغول به کارند، علاوه بر‌ آن رضا شجیع از نزدیکان به دولت قبل و با سابقه محیط زیستی و ورزشی به سمت غیر مرتبط مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

از ابقای مدیران منصوب توسط سرپرست موقت کیش تا جولان بانیان وضع موجود

رضا شجیع از نیروهای نزدیک به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دولت روحانی است و طی سال‌های گذشته در این وزارتخانه چندین سمت داشته است. وی‌همچنین در دولت قبل مورد حمایت ابتکار بوده و در سال ۹۴ به‌عنوان سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان منصوب می‌شود و طی مراسمی با حضور معصومه ابتکار رئیس وقت سازمان حفاظت محیط زیست حکم وی اعطا می‌شود.

لازم است دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در انتصاب‌های سازمان منطقه آزاد کیش نظارت بیشتری داشته باشد و علاوه بر جلوگیری از این دست انتصابات، افرادی که در چند ماه گذشته توسط سرپرست موقت سازمان منطقه آزاد کیش نوایی لواسانی در سمت‌های حساس به کارگیری شده اند را نیز پالایش و بر‌اساس صلاحیت های حقیقی به کارگیری و یا از مسئولیت برکنار کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار