gardeshban.ir

معرفی/
هتل مجلل و لوکس مرا مار پاتایا در مرکز شهر پاتایا در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده و در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه Winner Luxury New شده است.
کد خبر: ۵۳۴۴۱
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱-1401 February 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل مجلل و لوکس مرا مار پاتایا در مرکز شهر پاتایا در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده و در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه Winner Luxury New شده است. 

این هتل مجهز به دکوراسیون مدرن و امکانات رفاهی با اتصال به وای فای، یک اقامتگاه راحت را ارائه می‌دهد که شامل ترکیب مناسبی از خدمات و کارایی برای مسافران تجاری و تفریحی است. هتل تنها ۵ دقیقه با تمام امکانات اصلی این شهر شگفت‌انگیز فاصله دارد. 

خیابان واکینگ استریت، معبد پناهگاه حقیقت و پارک مینی سیام از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد استقبال گردشگران و مسافران بسیاری واقع شده‌اند. ساحل سنترال فستیوال پاتایا در ۵۰۰ متری هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللیU-Tapao Rayong-Pattaya ۳۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به پاتایا، هتل Mera Mare Pattaya Hotel با موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب و ارائه امکانات رفاهی عالی، گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل مرا مار پاتایا

چه برای کسب و کار و چه برای تفریح به پاتایا سفر کرده باشید، این هتل صمیمیت را با خدماتی مجلل ترکیب می‌کند که به هر نیاز و راحتی شما پاسخ می‌دهد. کارکنان میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند در زمینه انبار چمدان و خدمات ترانسفر فرودگاهی به میهمانان کمک کنند. 

سایر امکانات عبارتند از: مرکز تناسب اندام، صندوق امانات، میز تور و پارکینگ رایگان. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکسویی، لباسشویی و اتوکشی نیز برای راحتی میهمانان در این هتل مجلل ارائه می‌شوند.

برای گشت و گذار در شهر و بازدید از مکان‌های دیدنی می‌توانید خودرو کرایه کنید. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل ممنوع است. برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده است. 

برای رفتن به طبقات فوقانی نیز امکان استفاده از آسانسور فراهم شده است. لابی زیبای هتل با پنجره‌های شیشه‌ای سر به فلک کشیده و دکورهای هنری آهنی تزئین شده است که به یک باغ آرام، خصوصی و دنج می‌نگرد. هتل مرا مار پاتایا استخر روباز، صندلی‌های آفتاب‌گیر و چترهای راحت را ارائه می‌دهد که لحظات آرامش‌بخشی را در این مکان دنج برای شما فراهم می‌کند. 

مرکز تناسب اندام که در طبقه دوم واقع شده است با برند تناسب اندام TRUE شامل یک مسیر دویدن، دو دوچرخه و قفسه‌های دمبل با انتخاب وزن دمبل تا ۵۵ پوند ارائه می‌شود. از کودکان در هر سنی در این هتل استقبال می‌شود. پرسنل بااخلاق و با تجربه هتل Mera Mare Pattaya Hotel به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

هتل مرا مار پاتایا دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، سوئیت توئین لوکس، اتاق کینگ پریمیر، سوئیت جونیور با چشم انداز اقیانوس، اتاق توئین لوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق دبل لوکس با چشم‌انداز دریا، سوئیت دو خوابه و اتاق دبل لوکس است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید. 

همه ۸۰ اتاق دنج Mera Mare Pattaya Hotel دارای تلویزیون کابلی صفحه تخت، کتری برقی، مینی‌بار و وای فای رایگان هستند. برخی از اتاق‌ها دارای مبل، آشپزخانه کوچک و قهوه‌ساز هستند. همه واحدها دارای حمام اختصاصی مجهز به سشوار، وان، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل

صبحانه هر روز به صورت آلاکارت سرو می‌شود. رستوران هتل Mera Mare Pattaya Hotel تمام روز با آشپزخانه اوپن خود غذاهای غربی یا تایلندی را ارائه می‌دهد، در حالی که کافه انتخاب‌هایی برگزیده از نانوایی‌ها و شیرینی پزی‌ها را ارائه می‌دهد. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل مرا مار پاتایا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل پاتایا: ۵۰ متر
فاصله تا مجموعه هنر در بهشت پاتایا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۶ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب پاتایا: ۷.۹ کیلومتر


هتل Mera Mare Pattaya Hotel

هتل Mera Mare Pattaya Hotel

هتل Mera Mare Pattaya Hotel

هتل Mera Mare Pattaya Hotel

هتل Mera Mare Pattaya Hotel

هتل Mera Mare Pattaya Hotel

هتل Mera Mare Pattaya Hotel

هتل Mera Mare Pattaya Hotel

هتل Mera Mare Pattaya Hotel

هتل Mera Mare Pattaya Hotel

هتل Mera Mare Pattaya Hotel

هتل Mera Mare Pattaya Hotel
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار