gardeshban.ir

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: قطار مسافربری خاش به زاهدان با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی راه اندازی شد.
کد خبر: ۵۸۶۴۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲-1402 March 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
قطار مسافربری خاش به زاهدان راه اندازی شد


قطار مسافربری خاش حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی راه اندازی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با پیگیری‌های مداوم استاندار محترم سیستان و بلوچستان و مسئولین استانی بعد از فراهم شدن زیرساخت‌های  لازم بخشی از پروژه مهم راه آهن «زاهدان-چابهار» در حد فاصل زاهدان به خاش از از فردا با حضور معاونین محترم وزارت راه و شهرسازی راه اندازی می شود.

وی افزود: این قطار به صورت هر روزه رأس ساعت ۶ صبح از خاش به سمت زاهدان حرکت می‌کند و با طی مسیری حدود دو ساعت به مقصد می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به ایمنی بالای سفر با قطار ادامه داد: همچنین این قطار مجدداً در ساعت ۱۶ همان روز به سمت خاش حرکت می کند.

وی گفت: در ابتدا برای این قطار دو سالن با ظرفیت ۲۱۶ مسافر با امکانات کامل از جمله سیستم های سرمایشی و گرمایشی و سایر امکانات رفاهی لازم پیش بینی شده است.

بیجار با اشاره به اینکه در صورت افزایش تقاضا تعداد سالن ها افزوده می شود، تصریح کرد: نکته مهم هزینه پایین این سفر است که به میزان یک سوم هزینه سفر با خودرو در همین مسیر است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار