gardeshban.ir

رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیرمجاز می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود، به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.
کد خبر: ۵۹۵۲۴
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲-1402 June 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
ترافیک روان معابر پایتخت در نخستین پنجشنبه شهریورماه

سرهنگ علی‌اصغر شریفی گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در روز پنج شنبه، دوم شهریور ۱۴۰۲، از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران  و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان حکایت دارد.    

وی افزود: با رصد دوربین‌های پلیس راهور تهران بزرگ از سطح شهر  تهران، وضعیت تردد در معابر مختلف شهر تهران عادی و ترافیک روان است و حادثه خاصی گزارش نشده است.

رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام  حرکات نمایشی و لایی‌کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا  همیشه خطرساز و خطرآفرین است. پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی تردد کنند.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل  سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

به گزارش شهر، رییس مرکز  اطلاع رسانی  پلیس راهور  تهران بزرگ افزود: رانندگان در  صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و خودرو و مانعی مقابل پیش آمد، راننده بتواند خودروی  خود را به موقع متوقف و از  برخورد پرهیز کنند.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار