gardeshban.ir

گزارش/
جام ملت‌ های آسیا در پیش است، آماده هستید تا مسابقات هیجان انگیز را از نزدیک ببینید؟ مسابقات از ۲۲ دی ماه تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ در دوحه قطر برگزار می‌شود. این مسابقات فرصتی را برای تجربه تنوع فرهنگی غنی آسیا را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۶۰۰۴۰
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲-1402 July 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
همه چیزدرباره جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ در دوحه قطر


جام ملت‌ های آسیا در پیش است، آماده هستید تا مسابقات هیجان انگیز را از نزدیک ببینید؟ مسابقات از ۲۲ دی ماه تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ در دوحه قطر برگزار می‌شود. این مسابقات فرصتی را برای تجربه تنوع فرهنگی غنی آسیا را فراهم می‌کند. اگر شما هم از طرفداران فوتبال هستید، به دیدن سبک‌های مختلف بازی، جشن‌های منحصر به فرد و شیوه حمایت مختلف طرفداران هر کشور بروید. مسابقات غیر قابل پیش بینی و هیجان انگیزی در راه است و در این مقاله می‌خواهیم تمام اطلاعات موجود را در اختیار شما قرار دهیم.

آنچه باید از جام ملت‌ های آسیا بدانیم

اگر اهل فوتبال هستید شاید همه چیز را درباره جام ملت‌ های آسیا بدانید و تنها بخواهید گروه بندی تیم‌ها را بررسی کنید و در کنارش بدانید چطور می‌توانید با هزینه کمتر به قطر سفر کرده تا تیم محبوب خود را تشویق کنید، در این صورت پیشنهاد می‌کنیم به بخش بعدی بروید تا اطلاعات لازم را به دست آورید.

اما برای آن دسته از افرادی که درباره جام ملت‌ های آسیا آنچنان اطلاعاتی ندارند، باید بگوییم که این جام شامل مسابقات فوتبالی است که در سطح قاره آسیا هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود. قدرت‌های اول آسیا تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، ایران و عربستان بوده‌اند و حال در سال ۲۰۲۳ باید دید کدام تیم می‌تواند رقبای خود را شکست دهد و جام را به دست آورد.

ایران در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ قهرمان این جام شد. جالب است بدانید، کره جنوبی اولین و دومین قهرمان این جام است و در دوره قبلی یعنی سال ۲۰۱۹، قطر قهرمان جام و ژاپن نایب قهرمان شد.

جام ملت های آسیا


گروه بندی جام ملت‌ های آسیا  ۲۰۲۳

جام ملت‌ های آسیا با حضور برخی از بهترین تیم‌های ملی آسیا انجام می‌شود و گاهی مدعی‌های جدیدی برای جام پیدا می‌شوند که از قبل نمی‌توان موفقیت آنها را پیش بینی کرد. هر چند که بازی‌ها را می‌توان از تلویزیون نیز مشاهده کرد، اما آن هیجان و جنب و جوش استادیوم را ندارد. هواداران برای حمایت از تیم‌های خود شعار می‌دهند، آواز می‌خوانند و پرچم به اهتزاز در می‌آورند و حضور در این جمعیت پر انرژی تجربه‌ای فراموش نشدنی است.

لحظات به یاد ماندنی هر چقدر هم از زوایای مختلف در تلویزیون نمایش داده شود، آن حس و حال از نزدیک دیدن را ندارد. گل‌های خیره کننده، بازگشت‌های چشمگیر و ضربه‌های پنالتی همگی زمانی جذاب‌تر است که شما در استادیوم حضور دارید و تیم و بازیکنان محبوب خود را حمایت می‌کنید.

گروه بندی جام ملت‌ های آسیا اعلام شده است که به شرح زیر است:

گروه A: قطر، چین، تاجیکستان، لبنان
گروه B: استرالیا، ازبکستان، سوریه، هند
گروه C: ایران، امارات، هنگ کنگ، فلسطین
گروه D: ژاپن، اندونزی، عراق، ویتنام
گروه E: کره جنوبی، مالزی، اردن، بحرین
گروه F: عربستان، تایلند، عمان، قرقیزستان

جام ملت های آسیا


بازی‌های ایران در جام ملت‌ های آسیا

میزبانی جام ملت‌ های آسیا برای دومین بار است که در قطر برگزار می‌شود. جام ۲۰۲۳ هجدهمین دوره جام‌های ملت‌ های آسیا است. همان طور که در بالا اشاره کردیم، کشورهای مختلفی در آن شرکت می‌کنند. کشور ایران، طبق برنامه‌ای که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام شده است، در گروه C بازی خواهد کرد. زمان و برنامه بازی‌های ایران به شرح زیر است:

ایران- فلسطین: یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ در ساعت ۲۱، ورزشگاه اجوکیشن سیتی
ایران- هنگ کنگ: جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ در ساعت ۲۱، ورزشگاه بین المللی خلیفه
ایران- امارات: سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ در ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه اجوکیشن سیتی
 

بهتر است از حالا برای دیدن بازی تیم محبوب خود برنامه ریزی کنید. با حضور در استادیوم‌های بزرگ و جذاب دوحه، لحظات به یاد ماندنی بازی‌های هیجان انگیز تیم‌های قدرتمند آسیایی را از نزدیک ببینید. جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ فرصتی است برای تماشاگران و علاقه‌مندان به فوتبال تا با تماشای بازی‌های هیجان انگیز و زیبا از بهترین تیم‌های آسیا لذت ببرند. این رقابت‌ها همچنین فرصتی است برای تبادل فرهنگ و دوستی بین کشورهای آسیایی و تقویت وابستگی‌های منطقه‌ای. 

قصد سفر دارید؟ پرچم تیم محبوب خود را برداشته‌اید؟ این تنها چیزی نیست که باید به همراه داشته باشید. باید برای این سفر برنامه ریزی کنید و هزینه‌هایی مانند هزینه ویزا، بلیط رفت و برگشت هواپیما، خورد و خوراک، رزرو و هزینه اقامت، حمل و نقل و هزینه بلیط استادیوم را نیز در نظر بگیرید.

پروازهای چارتری هزینه کمتری به همراه دارند و اگر نمی‌خواهید برای هتل‌های ۵ ستاره هزینه کنید، قطر هاستل‌ها و مسافرخانه‌های متنوعی با قیمت‌های مقرون به صرفه دارد یا شاید می‌خواهید از فضای لوکس هتل‌های شیک قطر لذت ببرید و بیشتر هزینه کنید. در هر دو حالت، پیشنهاد می‌کنیم حتماً پیش از سفر محل اقامت خود را انتخاب کرده و رزرو را انجام دهید چرا که هر چه به مسابقات نزدیک‌تر بشویم، رزرو کردن یک اتاق دلخواه با هزینه مناسب سخت‌تر خواهد شد.

شما بازی تیم‌های برتر آسیا را به صورت زنده در میدان بازی تماشا خواهید کرد و از این بازی‌های هیجان انگیز لذت خواهید برد. علاوه بر آن، در طول سفر با تور گردشگری می‌توانید جاذبه‌های گردشگری دوحه را نیز ببینید. این فرصتی است که در ساعات بازی در استادیوم حضور داشته باشید و در بقیه زمان‌ها به بازدید مکان‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی بروید.

واقف بازار

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار