gardeshban.ir

گزارش/
جمعه سیاه در دبی هم مانند بسیاری از دیگر شهرها و کشورهای دنیا برگزار شده و فرصتی بسیار عالی برای تمامی افراد است تا از تخفیف‌های این روز استفاده کرده و اجناس موردنظر خود را خریداری کنند.
کد خبر: ۶۰۴۸۹
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲-1402 August 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
جمعه سیاه در دبی چه خبر است؟


جمعه سیاه در دبی هم مانند بسیاری از دیگر شهرها و کشورهای دنیا برگزار شده و فرصتی بسیار عالی برای تمامی افراد است تا از تخفیف‌های این روز استفاده کرده و اجناس موردنظر خود را خریداری کنند. با وجود این که جمعه سیاه در دبی به این نام شناخته نشده و به‌صورت رسمی یک روز در تقویم امارات نیست. اما بسیاری از مراکز خرید همچنان تخفیف‌های زیادی را در این روز بر روی اجناس خود می‌گذارند. اگر می‌خواهید بیشتر با بلک فرایدی دبی آشنا شده و بفهمید که جمعه سیاه در دبی چه خبر است، ادامه این مطلب از را از دست ندهید. در ادامه این مطلب تمام نکات مهم درباره جمعه سیاه یا بلک فرایدی دبی توضیح داده شده است.

جمعه سیاه در دبی به چه نامی شناخته می‌شود؟

جالب است که بدانید جمعه سیاه تنها نام روز خرید و تخفیف‌های عالی نیست. این روز در فرهنگ مسلمانان یک روز بسیار مهم و مقدس است. امارات هم یک کشور مسلمان بوده و این روز برای شهروندان دبی اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل  و برای جلوگیری از اهانت به باورهای مسلمانان دبی و همچنین جلوگیری از تداخل نام این دو روز، در دبی این روز به جمعه زرد، جمعه سبز و شاید حتی جمعه سفید شناخته شود. با وجود این که نام بلک فرایدی دبی تغییر کرده است، باز هم در این روز تخفیف‌های بسیار زیادی در فروشگاه‌ها قابل‌مشاهده بوده و جمعه سیاه در دبی مانند سایر شهرها و کشورهای جهان برگزار می‌شود. تنها باید دقت کنید که نام این روز متفاوت بوده و نباید صرفاً به دنبال تخفیف‌های جمعه سیاه باشید. بر روی بنرهای تبلیغاتی و سایت‌های مختلف، نام‌های متفاوتی مشاهده خواهد شد.

چه وسایلی در بلک فرایدی دبی تخفیف دارند

درست مانند جمعه سیاه یا بلک فرایدی در سایر کشورهای دنیا، در دبی امارات هم تمامی وسایل، لباس‌ها و زیورآلات شامل تخفیف بلک فرایدی می‌شوند. هرچند که این روز به‌عنوان یک روز رسمی در دبی شناخته نمی‌شود، اما به هر صورت تقریباً تمامی فروشگاه‌ها و مراکز خرید به این رویداد پیوسته و جمعه سیاه در دبی به شکل گسترده‌ای برگزار می‌شود. در ادامه این بخش می‌توانید برخی از بهترین اجناسی که می‌توان در بلک فرایدی دبی تهیه کرد را مشاهده کنید.

خرید لباس در بلک فرایدی دبی

یکی از مهم‌ترین اجناسی که شامل تخفیف‌های بسیار زیادی در بلک فرایدی دبی می‌شود، لباس و پوشاک است. مراکز خرید دبی میزبان برندهای لوکس از سراسر دنیا بوده و در این روز این برندها تخفیف‌های وسوسه‌کننده‌ای روی اجناس خود می‌گذارند؛ بنابراین اگر می‌خواهید لباس‌های برند را با قیمت مناسب تهیه کنید، می‌توانید هنگام برگزاری جمعه سیاه در دبی به خرید بروید.

جمعه سیاه در دبی خرید وسایل الکترونیکی و وسایل خانگی در بلک فرایدی دبی

وسایل خانگی، لوازم الکترونیکی، گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و بسیاری وسایل دیجیتالی دیگر هم از جمله اجناسی هستند که با آمدن بلک فرایدی تخفیف می‌خورند. می‌توانید به‌راحتی به فروشگاه و مراکز خرید مختلف رفته و این دسته از وسایل را با تخفیف‌های بسیار عالی تهیه کنید. دبی میزبان نمایندگی بسیاری از برندهای مطرح مانند سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، اپل و سایر برندهای شناخته شده است.

تخفیف‌های هتل و رستوران در جمعه سیاه در دبی

همان‌طور که می‌دانید، در دبی هتل های لوکس بسیار زیادی وجود دارد. جمعه سیاه در دبی می‌تواند یک موقعیت استثنایی برای رقابت بین این هتل‌ها باشد. در این روز هتل‌ها روی قیمت‌های خود تخفیف بالایی گذاشته تا مشتریان بیشتری را جذب کنند. همین موضوع هم باعث می‌شود که مشتری بیشتری داشته باشند. رستوران‌ها هم مانند اقامتگاه‌ها، از این مراسم عقب نمانده و برای جذب بیشتر مشتری، در تخفیف‌ها شرکت می‌کنند.

در بلک فرایدی دبی به کدام فروشگاه‌ها برویم

یکی از سؤالات اصلی افراد هنگام شرکت در بلک فرایدی دبی این است که کدام مراکز خرید یا فروشگاه برای خریدکردن گزینه مناسب‌تری است. باید گفت که تقریباً تمامی مراکز خرید معتبر در جمعه سایه در دبی شرکت کرده و تخفیف‌های درصد بالایی روی اجناس خود می‌گذارند. بنابراین اگر به دنبال خرید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید لوکس هستید، باید گفت که تقریباً تمامی آن‌ها تخفیف‌های جمعه سیاه خواهند داشت.

 خرید از بازارهای محلی دبی

اما اگر می‌خواهید که از بازارهای محلی، دست‌فروشان و بازارچه‌های روزانه خرید کنید. باید گفت که بسیاری از این غرفه‌ها متعلق به مردم محلی هستند که هیچ اطلاعی از بلک فرایدی دبی نداشته و تخفیفی روی اجناس خود نمی‌گذارند. اما اجناس این دست‌فروشان به طور عادی از اجناس داخل فروشگاه‌های معتبر ارزان‌تر بوده و می‌توانید سوغاتی های ارزشمند بسیاری را با مبلغی ناچیز تهیه کنید. تنها در نظر داشته باشید که همه چیزهایی که تخفیف خورده‌اند ارزش خرید ندارند. بهتر است که اول از کیفیت جنس مطمئن شوید. در ضمن از این موضوع هم مطمئن شوید که تخفیف اعمال شده واقعی است و صرفاً قیمت قبلی اجناس را دوباره روی آن‌ها نگذاشته‌اند.

جمعه سیاه در دبی خرید آنلاین جمعه سیاه در دبی

پیشرفت تکنولوژی و آنلاین شدن بسیاری از کارها، باعث شد تا خریدکردن هم به دنیای مجازی خلاصه شود. امروزه درصد بسیار بالایی از مردم به فروشگاه‌ها نرفته و ترجیح می‌دهند تا به‌صورت مجازی و در امنیت خانه خود خرید کنند. به همین دلیل آنلاین‌شاپ‌ها هم بر روی اجناس خود تخفیف‌های بلک فرایدی گذاشته تا خریداران را هر چه بیشتر به خرید آنلاین تشویق کنند. در بلک فرایدی دبی هم می‌توانید به سایت‌های معتبر فروشگاه‌ها رفته و اجناس موردنظر خود را با تخفیفات جمعه سیاه به‌صورت آنلاین تهیه کنید. بسیاری از فروشگاه‌ها برای این که از ازدحام جمعیت در مغازه خود جلوگیری کنند، پیشنهاد تخفیف‌های جمعه سیاه بهتری را در سایت می‌دهند. به همین دلیل توصیه می‌شود که تمامی افراد پیش از خرید وسایل یا پوشاک خود، ابتدا قیمت را در سایت هم بررسی کنند.

مناسبت برگزاری بلک فرایدی دبی

همان‌طور که قبلاً هم توضیح داده شد، جمعه سیاه در دبی با این نام شناخته نمی‌شود. با این که تاریخ برگزاری این روز با جمعه سیاه در سراسر دنیا یکسان است، اما با این وجود باز هم‌نام آن متفاوت است. دبی یک کشور مسلمان بوده و عید شکرگزاری را جشن نمی‌گیرند. اما روز استقلال امارات متحده نزدیک به این تارخ بوده و به همین دلیل هم تخفیف‌ها را با بهانه تخفیف‌های روز استقلال هم اعمال می‌کنند. در این روز تخفیف‌های بسیار زیادی روی اجناس  مختلف از پوشاک و خوراکی گرفته تا لوازم‌خانگی و وسایل دیگر گذاشته می‌شود.

تاریخ شروع جمعه سیاه در دبی در سال ۲۰۲۳

جمعه سیاه در دبی تاریخ شروع مشخصی نداشته و مانند آمریکا در یک روز به‌خصوص تخفیف‌ها شروع نمی‌شوند. در ضمن مانند آمریکا هم مردم برای خرید عجله و اشتیاق زیادی ندارند. اما تخفیف‌هایی که با این نام شناخته می‌شوند، به مدت سه روز ادامه داشته و تاریخ شروع آن‌ها معمولاً مصادف با شروع بلک فرایدی در سایر نقاط جهان است؛ بنابراین انتظار می‌رود که بلک فرایدی دبی در سال ۲۰۲۳ در ۲۴ نوامبر شروع شده و تا ۲۷ نوامبر ادامه داشته باشد. برخی از فروشگاه‌ها حتی تا یک هفته هم تخفیف‌های خود را نگه خواهند داشت و افراد فرصت بیشتری برای خرید دارند.

علاوه بر جمعه سیاه در دبی، فرصت‌های دیگری هم برای خرید با تخفیف‌های استثنایی در این شهر وجود دارد. یکی از بهترین فرصت‌ها، جشنواره خرید دبی است. افرادی که می‌خواهند برای کسب‌وکار خود به‌صورت عمده خرید کنند یا تنها می‌خواهند وسایل و پوشاک خود را عوض کنند، می‌توانند در این فرصت‌ها برای خرید به دبی بروند. 

سؤالات متداول

بلک فرایدی دبی چه زمانی آغاز می‌شود؟

جمعه سیاه در دبی از ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳ شروع شده و تا ۲۷ نوامبر ادامه خواهد داشت. تخفیف‌های این روز در دبی به مدت سه روز و گاهی یک هفته باقی خواهد ماند.

برای خرید در بلک فرایدی دبی به کجا برویم؟

اگر به دنبال خرید در حراجی‌ها و تخفیف‌ها هستید، باید حتماً به مراکز خرید دبی بروید. بازارهای محلی و بازارچه‌های این شهر معمولاً تخفیف‌های بلک فرایدی را اعمال نمی‌کنند.

بلک فرایدی در دبی چه مناسبتی دارد؟

تاریخ جمعه سیاه در دبی نزدیک به‌روز استقلال امارات بوده و به همین دلیل هم مناسبت برگزاری این فصل حراجی کوتاه‌مدت در دبی به مناسبت جشن آزادی است.




الی گشت
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار