gardeshban.ir

نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه این بانک در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)گفت: با توجه به افزایش میزان سفرها در ایام تعطیل سال به خصوص تعطیلات نوروز که میزان سفرها افزایش پیدا می کند ،ضروری است تا روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بین المللی تقویت شود.
کد خبر: ۶۱۸۸۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۳-1403 January 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، شهبازی در این بازدید که حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هادی محبوبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران نیز حضور داشتند، با کارکنان این شعبه و مسافران گفت و گو کرد و  نحوه ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را مورد بررسی قرار داد.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات الکترونیک از طریق  دستگاه هاى خودپرداز و پرداخت الكترونيك (Cashless) می تواند بخش مهمی از نیازهای مشتریان را مرتفع کند و برای اینکار باید اطلاع رسانی های لازم به مسافران صورت گیرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار