gardeshban.ir

در نشست نوروزی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مطرح شد/
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درنشست نوروزی با جامعه بازاریان وبازرگانان کیش از برنامه ریزی برای اصلاح فرآیندهای صدور مجوز خبرداد.
کد خبر: ۶۱۹۴۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳-1403 January 14
گردشبان (gardeshban.ir) :



به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در نشست نوروزی با جامعه بازاریان کیش در خصوص افزایش جلسات تخصصی با هدف برنامه ریزی برای تابستان 1403 با تجار و بازرگانان کیش گفت وگو کرد.

دراین نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: توسعه گردشگری جزیره کیش، امروز نیاز به تشکیل کارگروهی با حضور تشکل های ذینفع دارد تا با جذب مشارکت همه اعضا برای برگزاری رویدادهای تابستانه ودیگر ایام سال برنامه ریزی واقدام شود. 

رحیم سرهنگی همچنین در خصوص تسهیل فرآیندها و شیوه نامه های صدور مجوزها افزود: یکی از اقداماتی که در سالجاری درجهت تسهیل وتسریع امور در سازمان منطقه آزاد کیش در دست اجراست اصلاح فرآیندها با هدف تسهیل گری است که دراین مسیر نیاز به مشارکت جدی جامعه بازاریان وبازرگانان است.

گفتنی است دراین نشست با پیشنهاد جامعه بازاریان وبازرگانان کیش در خصوص ایجاد مجتمع انباری با هدف خدمات دهی به تجار وبازرگانان کیش و همچنین ارائه خدمات لجستیکی به تجار کشور و منطقه با ایجاد ترانزیت کالا به منظور دستیابی به درآمد پایدار بحث وتبادل نظر شد.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار