gardeshban.ir

با حضور حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاونت شعب ، یوسفی قیاسی مدیر امور شعب منطقه یک بانک ملی ایران و جمعی از مدیران و همکاران واحد های صف و ستاد در استان، احمدرضا صباغی به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب استان اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۶۱۹۵۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳-1403 January 15
گردشبان (gardeshban.ir) :



به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جلال خیرخواه مقدم رئیس پیشین این اداره امور شعب، بر تخصص و تجارب مدیریتی احمدرضا صباغی رئیس جدید اداره امور شعب استان اردبیل برای ارائه خدمات مطلوب و پیشبرد اهداف بانک در این استان تاکید کرد.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی امسال تاکید کردند، جهش تولید اولویت مهم و اساسی کشور است، افزود: همه ما باید در نبرد اقتصادی موجود ، تمام همت خود را به کار بگیریم. 

وی افزود: در بسته سیاست اعتباری امسال نیز اولویت اصلی تامین منابع مالی واحدهای تولیدی است. بنابراین اولین و مهمترین کار برای انجام این رسالت ، تامین منابع است تا در راستای حمایت از واحدهای دانش بنیان ، سلامت محور و اشتغال آفرین صرف شود. 

وی همچنین از برنامه ریزی دقیق در حوزه بین الملل خبر داد و افزود: در اواخر سال گذشته،  بانک ملی با برنامه ریزی های دقیق و اخذ مجوزهای لازم توانست در 10 استان صرافی ملی را تاسیس کند تا تجار و تولیدکنندگان در زمینه ارزی بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند و امسال نیز  تاسیس صرافی ملی در بقیه استانها بصورت جدی در دستور کار قرار دارد.

معاون امور شعب بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امسال تحت هیچ شرایطی نباید شاهد ناترازی باشیم و مدیریت دارایی و بدهی باید از مهمترین شاخصه هایی باشد که باید در بانک به آن عمل شود.

علی اشرف یوسفی قیاسی ، مدیر امور شعب منطقه یک کشور در ادامه این مراسم ضمن گرامی داشت شب های قدر ، از زحمات جلال خیرخواه مقدم رئیس پیشین اداره امور شعب اردبیل تقدیر کرد و گفت: همه همکاران باید اولویتشان جذب منابع باشد. ما زمانی می توانیم بازوی توانمند دولت باشیم که از لحاظ منابع دستمان پر باشد. 

یاسر عبداللهی ، معاون اقتصادی استانداری اردبیل نیز که در این مراسم حضور داشت ضمن تشکر و قدردانی ازمدیران عالی و  استانی و همچنین  کارکنان بانک ملی ایران  در  ادامه افزود: بانک ملی ایران مهمترین مجموعه اقتصادی کشور است که با تامین منابع واحدهای تولیدی و صنعتی ، مهمترین رکن در اجرا و تحقق شعار سال است.

پس از پایان مراسم ، حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاونت شعب بانک ملی ایران به همراه مدیران ارشد استان در بازدید از شعبه میدان سرچشمه اردبیل ضمن گفت و گوی صمیمی با کارکنان این شعبه به اهمیت نقش کارکنان در دستیابی به اهداف عالیه بانک اشاره کردند و وجود همکاران متعهد ، متعصب و دلسوز بانک ملی ایران را به عنوان سرمایه و دارایی  اصلی بانک  نام بردند و از زحمات شبانه روزی همکاران در جهت اعتلای نام بانک ملی قدردانی شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار