gardeshban.ir

جلسه کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل، مدیر امور شعب منطقه تهران و مستقل، رئیس اداره امور شعب شرق تهران، معاونین و دیگر مسئولان به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۱۰۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳-1403 January 28
گردشبان (gardeshban.ir) :



به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم نصرت الله شهبازی کسب رتبه اول سهم بازار در پایان سال گذشته را مرهون زحمات تمامی همکاران در واحدهای صف و ستاد دانست و گفت: کنترل مصارف اعتباری در پایان سال ۱۴۰۲ و مدیریت آن در نهایت منجر به رفع ناترازی بانک شد.

شهبازی در این جلسه به راهکارهای استفاده بهینه از سقف مصارف اشاره کرد و گفت: ایجاد سقف مصارف از سوی بانک مرکزی مطرح شده و سیاست کلی آن کاهش مصارف بانک‌ها است که این کنترل‌ها شرایط سختی را برای بانک ها رقم زده است.

قائم مقام مدير عامل بانک ملی ایران در ادامه افزود: بانک ملی طی سال های اخیر همواره از بحران‌های ایجاد شده، موفق عبور کرده و چنانچه بانک را متعلق به خود بدانیم و جلوگیری از زیاندهی و حرکت به سمت سوددهی را در اولویت قرار دهیم، قطعاً موفق خواهیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، ضمن مقایسه منابع بانک ملی با رقبا و تشریح برخی از طرح‌های پیش روی بانک، از مدیریت و کارکنان واحدهای صف و ستاد در اداره امور شعب شرق تهران که زمینه جذب منابع، کاهش مطالبات، سوددهی و مدیریت دارایی و بدهی را فراهم کردند قدردانی کرد.

وی در بخش سرمایه انسانی، نقش رؤسای حوزه‌ها در شناسایی همکاران توانمند را موثر دانست و انتصابات شایسته را بر اساس چهار شاخص اصلی جذب منابع، وصول مطالبات، سودآوری و فناوری عنوان کرد.

شهبازی با تأکید بر لزوم رفع مشکلات همکاران، مسائل معیشتی کارکنان بانک را مهمترین دغدغه مدیران ارشد بانک برشمرد و ابراز امیدواری کرد با غیرحضوری شدن تسهیلات خرد، قسمتی از مشکلات کسری کادر، برطرف شود.مدیر امور شعب تهران و مستقل نیز عملکرد اداره امور شعب شرق تهران در سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عملکرد این اداره در جذب منابع بسیار ارزنده و شایسته است .

در بخش‌هایی از این جلسه سید رضا خادمی رییس اداره امور شعب شرق تهران، گزارشی از بخش های مختلف اداره و فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته و برنامه های پیش رو ارائه کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار