gardeshban.ir

با وجود اینکه حدود سه هفته تا آغاز عملیات حج تمتع باقی مانده است، اعزام زائران عمره از فردا دوشنبه آغاز می‌شود و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه دارد.
کد خبر: ۶۲۱۵۸
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳-1403 February 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
اعزام زائران عمره با روزانه ۲ پرواز از فردا آغاز می‌شود

«از فردا سوم اردیبهشت روزانه ۲ پرواز برای انتقال زائران عمره به عربستان انجام می‌شود.» این را مسؤول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها محمدحسین آجیلیان می‌گوید.

عملیات عمره پس از ۹ سال انتظار از فردا آغاز می‌شود و زائران ایرانی در قالب کاروان‌های ۸۵ نفره به زیارت خانه خدا می‌روند. رئیس سازمان حج سیدعباس حسینی می‌گوید که «اعزام عمره‌گزاران ۱۰ روز طول می‌کشد.» بر همین اساس آخرین پرواز عمره ۱۳ اردیبهشت صورت می‌گیرد.

عمره که سال ۹۴ تعطیل شده بود، سال گذشته قرار بود با اعزام ۷۰ هزار نفر در ۲ ماه برقرار شود که به دلیل مشکل فنی در پروازها هیچ اعزامی صورت نگرفت.

از دوشنبه سوم اردیبشهت هزار و ۷۰۰ ایرانی در کنار پروازهای تهران، از فرودگاه‌های   زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. سازمان حج اعلام کرده که «عمره گزاران قبل از آغاز عملیات حج به کشور برمی‌گردند.» یعنی ۲۳ اردیبهشت پایان این دوره از اعزام‌هاست و «زائران حج از ۲۴ اردیبهشت به خانه خدا می‌روند.»
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار