gardeshban.ir

رئیس مرکز ملی فرش ایران دعوت از فعالان داخلی و خارجی صنعت فرش و هماهنگی برای حضور سفرای مقیم ایران در نخستین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف تبریز را از برنامه‌های مرکز ملی فرش ایران برشمرد و گفت: همه تلاش ما این است که بهترین نمایشگاه فرش در تبریز برگزار شود.
کد خبر: ۱۴۵۶۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸-1398 April 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
فرشته دستپاک ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف تبریز با تمجید از اهتمام جدی مسئولان استان بویژه شخص استاندار و معاون اقتصادی استانداری در برگزاری نمایشگاه فرش دستباف تبریز، اظهار داشت: فرش تبریز جایگاه بسیار مهمی در صنعت فرش کشور دارد و ما بر حسب وظیفه ذاتی خود و دستور ویژه وزیر صمت، با تمام توان از این نمایشگاه حمایت می‌کنیم.

وی از اختصاص اعتبار ویژه برای تأمین بخشی از هزینه‌های برگزاری این نمایشگاه از سوی مرکز ملی فرش ایران خبر داد و گفت: این مرکز در برگزاری برنامه‌های جنبی همچون دوره‌های آموزشی و جشنواره فرش برتر نیز آماده همکاری است.

وی، دعوت از فعالان داخلی و خارجی صنعت فرش و هماهنگی برای حضور سفرای مقیم ایران در این نمایشگاه را از برنامه‌های مرکز ملی فرش ایران برشمرد و گفت: همه تلاش ما این است که بهترین نمایشگاه فرش در تبریز برگزار شود.

دستپاک تأکید کرد: تمام امکانات سازمانی و نیروی انسانی مرکز ملی فرش ایران در خدمت استان است تا نمایشگاهی در شأن تبریز و آذربایجان شرقی برگزار شود.

معاون اقتصادی و بازاریابی مرکز ملی فرش ایران نیز برگزاری نمایشگاه فرش دستباف تبریز را گام مهمی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی دانست.

محمدمهدی فرشچی از ورود جدی مدیریت ارشد استان برای برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: شاهد مدیریت جهادی در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های مرکز ملی فرش ایران برای نمایشگاه فرش دستباف تبریز، گفت: با همکاری مرکز توسعه تجارت، تور بازدید سفرا از این نمایشگاه را برگزار می‌کنیم که هماهنگی‌های لازم با وزارت امور خارجه نیز انجام شده است.

مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال غرب کشور و رئیس کمیته هماهنگی امور بین‌الملل و تشریفات نمایشگاه فرش دستباف تبریز هم برگزاری این نمایشگاه را فرصت مغتنمی برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای دیگر عنوان کرد و گفت: آماده همکاری کامل در جهت تحقق اهداف این نمایشگاه هستیم.

رؤسای کمیته‌های "فنی و ارزیابی"، "مدیریت داخلی" و "تبلیغات و اطلاع‌رسانی" هم گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف تبریز ارائه کردند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار