gardeshban.ir

نائب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع نرخ بلیت حمل و نقل در ایام اربعین حسینی با حضور مسئولان مرتبط طی جلسه‌ای در کمیسیون عمران مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۷۴۳۸
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 30
گردشبان (gardeshban.ir) : سید حسن علوی، با اشاره به نرخ بلیت حمل و نقل در ایام اربعین حسینی و بررسی این موضوع در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع نرخ بلیت حمل و نقل در ایام اربعین حسینی با حضور مسئولان مرتبط طی جلسه‌ای در کمیسیون عمران مورد بررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: پیش‌بینی در زمینه نابسامانی در قیمت بلیت حمل و نقل در روز‌های نزدیک به اربعین محتمل است لذا کف و سقف نرخ بلیت حمل و نقل در آژانس‌های خصوصی باید مشخص باشد و کسی از این موارد تخلف نکند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حتما وزارت راه و شهرسازی باید نظارت خود  را در این بخش افزایش دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضلات مربوط به به بلیت‌های چارتری تاکید کرد: این مسئله از جمله سوالات برخی از نمایندگان مجلس از وزیر راه و شهرسازی است،با این حال کمیسیون عمران مجلس این موضوع را دنبال خواهد کرد البته وزیر راه و شهرسازی در این زمینه دستورات مهمی داده و عنوان کرده که از نظر ما این مسئله رد شده است و  باید سیستم های نظام‌مندی در این زمینه وجود داشته باشد.

معضل بلیت‌های چارتری از سال گذشته به این طرف کمرنگ شده اما هنوز بی‌رنگ نشده است که باید مورد بررسی قرار بگیرد
علوی تاکید کرد: البته معضل بلیت‌های چارتری از سال گذشته به این طرف کمرنگ شده اما هنوز بی‌رنگ نشده است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

نائب رئیس اول «کمیسیون عمران» مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش نرخ بلیط قطار در برخی از ایام مهم سال تاکید کرد: خوشبختانه نرخ بلیط حمل و نقل مدتی است که کاهش پیدا کرده، اما این کاهش قیمت به هیچ وجه کافی نیست.

منبع گفت‌وگو:میزان
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار