gardeshban.ir

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هم زمان با هفته گردشگری 10 اقامتگاه بوم‌گردی در خراسان رضوی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۷۸۱۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸-1398 July 09
گردشبان (gardeshban.ir) :

ابوالفضل مکرمی‌فر اظهار کرد: این اقامتگاه‌ها در شهرستان‌های بینالود، تایباد، تربت حیدریه، چناران، باخرز، دشتخوار، گناباد و کاشمر واقع شده است.

وی ادامه داد: هم چنین دو خانه مسافر نیز در شهرستان بینالود طی هفته گردشگری افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به سیاست‌های توزیع سفر در کشور عنوان کرد: یکی از سیاست‌های اجرایی در خراسان رضوی نیز توزیع سفر بوده است که تلاش کردیم در گام نخست با ایجاد ظرفیت‌های گردشگری فرصت توقف و زمینه حضور مسافران و گردشگران در شهرهای استان را فراهم کنیم.

مکرمی‌فر افزود: سیاست «هر شهر یک موزه» را نیز طی دو سال گذشته اجرا کردیم و در حال حاضر استان خراسان رضوی بیش از 80 موزه دارد.

وی ادامه داد: با مجموعه اقداماتی که در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام شده و با بهره‌برداری از اقامتگاه‌های بوم‌گردی، زنجیره گردشگری در شهرستان‌های خراسان رضوی نیز تکمیل شده و زمینه ماندگاری زائران در استان فراهم می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر 75 اقامتگاه بوم‌گردی در استان فعالیت می‌کند که 22 اقامتگاه طی سال جاری به بهره‌برداری رسیده است؛ علاوه بر این نیز ایجاد 90 اقامتگاه بوم‌گردی دیگر در دستور کار قرار دارد.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار