gardeshban.ir

گزارش/
در طول چند سال، دبی از یک شهر معمولی، به شهری بسیار لوکس و شگفت‌انگیز تبدیل شد. به طوری که اکنون دبی یکی از مهم‌ترین مقاصد توریستی برای خرید بلیط هواپیما در دنیا است که سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است.
کد خبر: ۲۲۰۱۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
در طول چند سال، دبی از یک شهر معمولی، به شهری بسیار لوکس و شگفت‌انگیز تبدیل شد. به طوری که اکنون دبی یکی از مهم‌ترین مقاصد توریستی برای خرید بلیط هواپیما در دنیا است که سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است. 

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان+تصاویر

تماشایی‌ترین سازه‌های دست بشر را می‌توانید در دبی ببینید. از بلندترین برج دنیا با نام برج خلیفه با ارتفاع 828 گرفته تا مراکز خرید متنوع و مختلف می‌توان نام برد. هتل های لوکس دبی امکانات بی‌شماری را به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهند و معمولا چشم‌اندازهای زیبایی به ساحل خلیج فارس دارند. 

در این میان به دلیلی نزدیکی دبی به ایران، این شهر همواره جزو انتخاب‌های ایرانیان برای سفر قرار می‌گیرد. دبی آنقدر جاذبه‌های مصنوعی دارد که هنگام سفر به این شهر، چند روزی مسافران را مشغول خواهد کرد بهترین هتل های دبی برای ایرانیان پذیرای گردشگران هستند و امکانات زیادی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. 

بنابراین انتخاب بهترین هتل در هنگام اقامت در دبی اهمیت زیادی دارد. پس همراه ما باشید تا بهترین هتل های دبی برای ایرانیان را برایتان معرفی کنیم.

هتل جمیرا 

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان+تصاویر

هتل جمیرا مینا سلام از بهترین هتلهای دبی برای ایرانیان است که امکانات بسیاری را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل، چشم‌اندازی از خلیج‌فارس، رودخانه‌های جمیرا و باغ‌های سرسبز اطراف را دارا هستند. تمام اتاق‌های هتل با بالکن خصوصی، حمام اختصاصی و مبلمان تجهیز شده‌اند. فاصله هتل تا فرودگاه 25 دقیقه، تا دبی مدیا سیتی 10 دقیقه و تا بازار امارات 5دقیقه است. هتل سرویس رفت و آمد به مراکز خرید امارات را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد و در صورت درخواست، ترانسفر فرودگاهی از هتل نیز انجام می‌شود.

هتل آتلانتیس

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان+تصاویر

‏‏ هتل آتلانتیس پالم در جزیره نخل جمیرا واقع شده است، این هتل لوکس 5 ستاره دارای ساحل شنی اختصاصی با ‏چشم اندازی زیبا ‏و فوق‌العاده از خلیج فارس می‌باشد. این هتل یک آکواریوم زیر آب دارد و محوطه‌ای برای شنا با ‏دلفین‌ها نیز وجود دارد. ‏میهمانان هتل می‌توانند به پارک آبی آکواونچر و آکواریوم لاست چمبرز نیز دسترسی داشته ‏باشند.

اتاق‌های این هتل دارای دکوری ترکیبی از سبک عربی و اقیانوسی می‌باشند. اینترنت به صورت رایگان در سراسر ‏هتل در ‏دسترس می‌باشد.‏ ‏در ساحل ‏اختصاصی ‏هتل نیز انواع امکانات برای تفریحات آبی نظیر شیرجه، غواصی و موج سواری وجود دارد. همچنین برای ‏علاقمندان به ‏ورزش تنیس نیز یک زمین تنیس مجهز و وسیع موجود می‌باشد. یکی از بهترین هتلهای دبی برای ایرانیان آماده ارائه خدمات می‌باشد.

 هتل سوفیتل دبی

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان+تصاویر

هتل سوفیتل از بهترین هتلهای دبی برای ایرانیان است که مقابل برج الخلیفه و در فاصله 8 دقیقه پیاده‌روی با ساحل جمیرا قرار دارد و دیزاین فرانسوی، اتاق‌هایی با تم آبی-قهوه‌ای، پرده‌های حریر و لابی به رنگ سبز را دارا می‌باشد. انواع گیاهان فرانسوی در لابی این هتل 5 ستاره برای دیزاین کاشته شده است. مسافران در این هتل نیز از امکانات یک هتل بسیار خوب در دبی بهره‌‌مند می‌شوند. امکاناتی همچون: صرافی، اینترنت رایگان، سه رستوران فرانسوی و آسیایی و اروپایی، استخر آب دریا، سونا، اتاق درمان و زیبایی به سبک فرانسوی و ماساژ، اتاق آرامش عمیق، زمین تنیس را می‌توان نام برد.

هتل برج العرب دبی

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان+تصاویر

یکی از گران‌قیمت‌ترین هتل های دبی و البته دنیا، هتل برج العرب است. شاید این هتل، جزو بهترین هتلهای دبی برای ایرانیان باشد. برج العرب در جزیره اختصاصی خود و با فاصله 2 دقیقه پیاده‌روی تا ساحل قرار دارد. این هتل بسیار مجلل و اشرافی، با دکوراسیون سلطنتی، میزبان ثروتمندترین اقشار جهان است. اشرافیان که، این هتل را برگزیده‌اند با لیموزین هتل از فرودگاه به برج العرب می‌آیند. 2 استخر روباز در تراس، 32 محل آفتاب‌گیری، آکواریوم با 50 گونه ماهی، اتاق کهکشان راه شیری که با 29000 قطعه کریستال سوآروسکی ساخته شده‌است و لوکس‌ترین باشگاه جهان، بخشی از امکانات این هتل عجیب است.

هتل پولمن دیره

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان+تصاویر

هتل پولمن دیره هتلی زیبا و مجهز در دیره است. این هتل در فاصله کمی از سیتی سنتر دیره قرار دارد و دسترسی بسیار خوبی به مترو و تاکسی دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی دبی با ماشین تنها چند دقیقه است. اقامت در این هتل و صرف صبحانه برای کودکان 12 ساله، همراه با والدین رایگان است. در این هتل چندین رستوران وجود دارد. این هتل بیش از 900 مترمربع فضای مناسب برای برگزاری جلسات و ملاقات‌های کاری دارد.

هتل ویدا دبی

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان+تصاویر

هتل 6 طبقه ویدا دبی جزو بهترین هتلهای دبی برای ایرانیان است که ظاهرش بیشتر به خانه‌های اعیانی است. فاصله این هتل تا مرکز خرید سیتی سنتر دبی در حدود 10 دقیقه پیاده‌روی، فاصله تا پارک کیدزانیا در حدود 10 دقیقه پیاده روی و فاصله تا آکواریوم دبی در حدود 1دقیقه است. از جمله امکانات این هتل وجود رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، باشگاه، سونا، جکوزی است.

مسافرت رفتن یکی از بهترین تفریحاتی است که اکثر مردم به آن علاقه دارند. انتخاب مقصد سفر و محل اقامت و هتل از مواردی است که حتما باید توجه ویژه شود. در متن بالا برخی از بهترین هتلهای دبی را برای ایرانیان معرفی کردیم تا شما با توجه به شرایط خود هتل مورد نظر را انتخاب نمایید و از سفر و اقامت خود نهایت لذت را ببرید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار