gardeshban.ir

تعدادی از هتل ها در سراسر دنیا هستند که می توانند سفر شما را به خصوص برای کسانی که می خواهند ماه عسل به خارج از کشور بروند، دلچسب و خاطره انگیز کند.
کد خبر: ۲۲۶۷۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
تعدادی از هتل ها در سراسر دنیا هستند که می توانند سفر شما را به خصوص برای کسانی که می خواهند ماه عسل به خارج از کشور بروند، دلچسب و خاطره انگیز کند ما در ادامه لیستی از رمانتیک ترین هتل ها را به شما معرفی می کنیم.

– هتل Esperas یونان

رمانتیک ترین هتل های دنیا+تصاویر

سانتورینی جزیره ای فوق العاده زیبا در یونان است که می تواند غروب زیبای آفتاب را در آن شاهد باشید در هتل اسپراس سانتورینی که در ارتفاع واقع شده شما می توانید مناظر دریایی را از فاصله نزدیک ببینید و غذاهای مختلف دریایی را در رستوران آنجا امتحان کنید.

– هتل AUBERGE DU VIEUX-PORT مونترال کانادا

رمانتیک ترین هتل های دنیا+تصاویر

این هتل در بنایی قدیمی و بازسازی شده ساخته شده اما چیزی که آن را زیبا می کند منظره رودخانه سنت لورنس است که از تراس آن می توان دید و فضای لوکس هتل است.

– هتل Yetman پرتقال

رمانتیک ترین هتل های دنیا+تصاویر

در این هتل شما شاهد آثار هنری بسیاری مثل تابلوها روی دیوار هتل و اتاق ها هستید و در اتاق های این هتل از کتاب و استخر خصوصی استفاده شده است.

– هتل Savoy لندن

رمانتیک ترین هتل های دنیا+تصاویر

این هتل هم در زمره هتل های پر زرق و برق و لوکس قرار دارد که لابی آن به زیبایی طراحی شده است و غذاهای گریل در رستوران آن سرو می شود همچنین شما می توانید در این هتل قایق اختصاصی بگیرید و در رودخانه تایمز به دیدن مناظر زیبا بنشینید.

– هتل SOFITEL MONTEVIDEO CASINO CARRASCO & SPA اروگوئه

رمانتیک ترین هتل های دنیا+تصاویر

این هتل جای خوبی برای مسافرت های تابستانی است و در کنار ساختار مدرنی که دارد می توانید از خدمات Spa آن هم استفاده کنید .

– هتل ELLERMAN HOUSE کیپ تاون آفریقای جنوبی

رمانتیک ترین هتل های دنیا+تصاویر

این هتل ظرفیت کمی برای اقامت مهمانان دارد و در آن دو سالن برای استراحت و پذیرایی با سرآشپزهایی که غذاها را مطابق سفارش شما آماده می  کنند طراحی شده و یک استخر آبگرم دارد که در اطراف این استخر صندلی  هایی برای استراحت و فضایی سبز وجود دارد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار