gardeshban.ir

اداره کل هواپیمایی کشوری امارات، با همکاری کلنیک های « GMC» به طور رسمی اولین مرکز پزشکی سیار هواپیمایی کشوری را راه اندازی کرد و این اولین مرکز پزشکی سیار در جهان است.
کد خبر: ۳۶۱۶۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۹-1399 November 06
گردشبان (gardeshban.ir) :

براساس اعلام امارات، با توجه به ویژگی های این مرکز و ارائه کلیه خدمات و معاینات پزشکی، آزمایشگاهی و بالینی مربوط به پزشکی هواپیمایی کشوری، یکی از برجسته ترین دستاوردها در دوران همه گیری کرونا به شمار می رود.

خدمات مرکز پزشکی سیار شامل انجام معاینات پزشکی ویژه کارکنان بخش هواپیمایی، مانند کنترل کنندگان و مراقبان ترافیک هوایی، خلبانان و خدمه مهمانداران است. این مرکز دارای همه استانداردهای بین المللی مصوب برای اعطای گواهینامه پزشکی لازم برای ادامه کار در بخش هوایمایی در همه سطوح است.

«سیف محمد السویدی» مدیرکل اداره کل هواپیمایی کشوری امارات اظهار داشت: این مرکز تخصصی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا خدمات پزشکی سیار با کیفیت جهانی را در بخش هواپیمایی ارائه می دهد.

وی افزود: این اقدام مطابق با چشم انداز حاکم فرزانه ما است که از هیچ تلاشی برای نشان دادن الگوی دولت امارات در توسعه قابلیت های خدماتی در این زمینه، کوتاهی نمی کند.



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار