gardeshban.ir

هتل شاهد قم یکی از بهترین هتل‌های شهر مقدس قم است. در سال ۱۳۷۳ برای اولین بار افتتاح گردیده است و در سالهای اخیر نیز مورد بازسازی قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۹۸۰۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰-1400 February 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل شاهد قم یکی از بهترین هتل‌های شهر مقدس قم است. در سال ۱۳۷۳ برای اولین بار افتتاح گردیده است و در سالهای اخیر نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. 

این هتل فاصله نسبتا دوری با حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران دارد و به همین دلیل بیشتر برای کسانی توصیه می‌شود که دارای خودرو شخصی هستند. این هتل در واقع بخشی از مجموعه تفریحی و فرهنگی کوثر است و عضوی از زیر مجموعه هتل‌های شاهد یا کوثر است.

با وجود اینکه هتل از مرکز شهر دورتر است ولی برای کسانیکه می‌خواهند در آرامش و به دور از هیاهو و شلوغی مرکز شهر اقامت کنند از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. هتل ظرفیت بالای ۴۰۰ نفری و رستوران بزرگ ۳۰۰ نفری دارد و هتلی بزرگ با امکاناتی تقریبا کامل است که در دو طبقه ساخته شده است. 

این هتل برای اسکان گروههایی که برای شرکت در مراسم فرهنگی، مذهبی و همایشها بلیط هواپیما خریده و به قم سفر می‌کنند یکی از بهترین گزینه‌ها است. در ادامه در رابطه با امکانات هتل اطلاعات بیشتری بیان خواهد شد.

امکانات عمومی هتل

هتل شاهد یکی از هتل‌های تمیز و جدیدالاحداثی است که برای اقامت‌های گروهی بسیار مناسب است. از بارزترین ویژگی‌های هتل می‌توان به وجود رستورانی با منوی بسیار متنوع و کافی شاپ اشاره کرد. هتل دارای تهویه مطبوع مناسب است. با توجه به اینکه هتل در ۲ طبقه ساخته شده است نیازی به وجود آسانسور ندارد. ترانسفر فرودگاهی نیز در امکانات هتل قرار ندارد. در محوطه هتل فضای سبزی وجود دارد که می‌توان در این فضا ورزش و پیاده روی انجام داد.

هتل شاهد دارای فروشگاه است و در این فروشگاه مسافران می‌توانند سوغاتی‌های خود را بخرند. پارکینگ موجود در محوطه هتل رایگان بوده و دارای ظرفیتی معادل ۷۰ خوردو است و با توجه به دور بودن هتل از مرکز شهر برای مسافرانیکه خودرو شخصی دارند وجود پارکینگ از بهترین ویژگی‌های هتل محسوب می‌شود. 

در هتل نمازخانه نیز وجود دارد. سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی هر دو در هتل موجود هستند. سالن اجتماعات و کنفرانس‌ها از دیگر امکانات هتل شاهد است که برای رزرو آن می‌توانید اقدام کنید. در لابی نیز می‌توانید به اینترنت وصل باشید و لحظاتی را در فضای آرام آن به استراحت بپردازید. علاوه بر همه این موارد پرسنل کارآزموده و مجرب نیز از ویژگی‌های بارز هتل محسوب می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌های هتل شاهد مجهز به تلویزیون هستند و این مورد برای سرگرمی مسافران گزینه خوبی است. حمام، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی مورد نیاز در اتاق‌ها قرار دارند. سیستم تهویه مطبوع نیز در اتاق‌ها وجود دارد. یخچال نیز از جمله امکانات دیگری است که در اتاق‌ها وجود دارد و مسافران مواد غذایی خود را می‌توانند با خیال راحت در اتاقشان بصورتازه نگهداری کنند. 

در اتاق‌ها تلفن نیز وجود دارد و مسافران می‌توانند به راحتی با پذیرش در ارتباط باشند. از امکانات دیگر می توان به اتصال به اینترنت اشاره کرد.هتل انواع مختلفی از اتاق‌ها را دارد که شامل اتاق ۵ نفره، سوییت تک خوابه پنج نفره، سوییت تک خوابه شش نفره و سوییت دو خوابه شش نفره است. لازم بذکر است اتاق‌ها صبحانه رایگان ندارند.

رستوران هتل

هتل شاهد قم دارای رستوران بسیار تمیز و بزرگی با گنجایش ۳۰۰ نفر است که منوی بسیار متنوعی از غذاهای ایرانی را دارد و مسافران می‌توانند تمام وعده‌های غذایی خود را از این رستوران تهیه کنند. علاوه بر رستوران، هتل کافی شاپ نیز دارد و مسافران می‌توانند تجربه عصرانه خاطره انگیزی را در این هتل با همراهنشان داشته باشند.

فاصله هتل شاهد قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا شهربازی قم: ۶ کیلومتر
فاصله حرم حضرت معصومه (س): ۱۵ کیلومتر
فاصله تا مصلی قدس قم: ۱۸ کیلومتر
فاصله تا منزل امام خمینی ره: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد مقدس جمکران: ۲۵ کیلومتر

هتل شاهد قم؛ گزینه اقامتی مناسب برای زائران + عکس

هتل شاهد قم؛ گزینه اقامتی مناسب برای زائران + عکس

هتل شاهد قم؛ گزینه اقامتی مناسب برای زائران + عکس

هتل شاهد قم؛ گزینه اقامتی مناسب برای زائران + عکس

هتل شاهد قم؛ گزینه اقامتی مناسب برای زائران + عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار