gardeshban.ir

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از صدور ۱۸ فقره موافقت اصولی در استان برای ایجاد تأسیسات گردشگری در اولین جلسه کمیته فنی معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین منابع استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۲۰۳
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰-1400 February 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
«محمد میرشمسی» در تکمیل این خبر تصریح کرد: در سال مزین به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی و در راستای توسعه زیرساخت‌های موردنیاز و جذب سرمایه‌گذاران جدید، اولین جلسه کمیته فنی معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین منابع استان، با حضور اعضا و نماینده تشکل‌های مردم‌نهاد تشکیل شد.

وی با اشاره به این که در این جلسه ۱۸ فقره پرونده پیشنهادی سرمایه‌گذاری بررسی و با نظر موافق تصویب و تائید شد.

وی افزود: این موافقت‌ها با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری هشت هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی، صادر شده است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان خاطرنشان کرد: موافقت اصولی‌های صادر شده در قالب ایجاد هتل، مجتمع گردشگری، مرکز تفریحی، سرگرمی، سفره‌خانه سنتی و اقامتگاه بوم گردی در سطح استان است که در صورت ایجاد و تکمیل این واحدها، زمینه اشتغال برای ۶۱۰ نفر فراهم خواهد شد.

به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، میرشمسی در پایان تاکید کرد: به‌منظور رونق اقتصادی استان و ایجاد اشتغال پایدار، برنامه‌ریزی لازم جهت توسعه گردشگری و اجرای طرح‌های مناسب در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار